• Sorry, ja, alweer een nieuw topic.
    Deze gaat over de o-zo-bekende of so called: Trina
    Wat heeft iedereen tegen haar zeg? Ja, ze mag dan misschien wel een "one-night-stand" geweest zijn van Tom, maar dat maakt haar toch geen haat-persoon? Sorry, ik vind dat iedereen dan wel een beetje té jaloers reageert :').
    En oké, ik heb ook foto's van haar gezien die echt een beetje overdreven zijn, maar ik begin haar niet uit te schelden ofzeu :').
    En nu krijg ik vast van die reacties; Wtf, laat ons?
    Sorry, ik geef alleen mijn mening :'D


    I recycle my thoughts.

    Ik vraag me af wat ze zullen doen als Tom of iemand anders van TH een vaste vriendin zullen hebben...


    euhm...ik denk dat ze zullen flippen ik zou het misschien eerst ook erg vinden ofz maar ja ik weet ook dat ik nooit iemand van hun zal kunnen krijgen dôh het is hun leven enz en als zij gelukkig zijn is dat toch goed!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)Ik zeg toch ook niet dat zij de enige slet is?


    ja maar het kan ook photoshop zijn lees tog heel die reacite--'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    ja maar het kan ook photoshop zijn lees tog heel die reacite--'


    Ja inderdaad x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    euhm...ik denk dat ze zullen flippen ik zou het misschien eerst ook erg vinden ofz maar ja ik weet ook dat ik nooit iemand van hun zal kunnen krijgen dôh het is hun leven enz en als zij gelukkig zijn is dat toch goed!


    Ik hoop stiekem dat ze vlug een vriendin hebben^^ dan zullen we zien wie van de fans respect voor hun heeft en ze gelukkig wil zien.

    (...)

    Ik hoop stiekem dat ze vlug een vriendin hebben^^ dan zullen we zien wie van de fans respect voor hun heeft en ze gelukkig wil zien.


    Ja das waar x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ik hoop stiekem dat ze vlug een vriendin hebben^^ dan zullen we zien wie van de fans respect voor hun heeft en ze gelukkig wil zien.


    uhu. Ik denk eigenlijk adt er dan veel fans zullen afhaken, mijn mening hea.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    uhu. Ik denk eigenlijk adt er dan veel fans zullen afhaken, mijn mening hea.


    Ja,maar dat is laf,want dan weet je gewoon dat het al die tijd''fans' waren omdat ze Bill/Tom knap vonden


    Lalalalalalalala.

    (...)

    uhu. Ik denk eigenlijk adt er dan veel fans zullen afhaken, mijn mening hea.

    Dat denk ik dus ook^^

    (...)

    Ja,maar dat is laf,want dan weet je gewoon dat het al die tijd''fans' waren omdat ze Bill/Tom knap vonden
    ^
    Dat zijn er veel volgens mij

    Maar ik vind het wel leuk als ze een vriendin hebben,want dan zie je al die jaloerse kutkinderen afhaken x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    ja maar het kan ook photoshop zijn lees tog heel die reacite--'
    Lijkt me sterk, die foto was geplaatst in een filmpje die ze zelf had gemaakd


    Sweet dreams will come true.

    ^
    ^
    ja idd, ik zou me doodlachen x'D

    (...)Lijkt me sterk, die foto was geplaatst in een filmpje die ze zelf had gemaakd



    Heb je het aan haar gevraagd dan?Jezus zeg¬¬'


    Lalalalalalalala.

    (...)Lijkt me sterk, die foto was geplaatst in een filmpje die ze zelf had gemaakd

    Ik geloof zelf niet dat ze dat filmpje zelf heeft gemaakt want er zijn zoveel fake-trina's

    Ik ben het helemaal met je eens!

    Ja ik schaam me soms echt voor andere fans.Serieus fucking debielen ze gaan al die zooi geloven dat zij hem dronken heeft gevoerd enzo.Maar als Tom 25 vrouwen afneukt,dan worden fans niet jaloers,maar als hij met iemand zoent wel¬¬'.Serieus ze wordt na die 2,5 jaar nog met de dood gedreigt,serieus ik vind al die motherfucking assholes zielig.Laat haar met rust,je kent haar niet en dan zeg je dat je haar haat&van Tom houd terwijl je hem ook niet kent?Nou straks is zij misschien een heel lief meisje en Tom gewoon een arrogant kutkreng..


    Mijn mening^^

    en hier ben ik het ook mee eens^^


    Je moet worden wie je bent.