• Ik had vandaag een So nederlands, en de laatste vraag ging zo.

    Als je op deze test een onvoldoende hebt ben je:
    a. een dombo
    b. een nerd
    c. een sukkel
    d. incompetent

    Dus, wie heeft ook wel eens zo'n leuke vraag gehad?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Seabiscuit schreef:
    (...)
    IK OOOOOOOOOOK! Op mijn vorige school! Ik mis hem zoooo =(


    gheheh
    aaah da's kut o.o


    -

    Nou, geen leuke vragen, maar op mijn examen Godsdienst van vorig jaar had ik overal waar ik het antwoord niet van kende 'God weet het antwoord, want God weet alles.' geschreven. :')

    En ik had toen best wel goede punten. _O_

    Shade schreef:
    (...)
    Bij een of andere invaller voor geschiedenis. Steven heette hij volgens mij... x]

    ah oke x'D
    ik heb nu Huybers -alsjedatzoschrijft- ,,, ik mag haar niet =.='


    Ik heb nog geen leuke vragen gehad op een so :[ wel dat een leraar de toets versies niet
    Links & Rechts noemt
    maar; Hans en Grietje of Jip en Janneke
    ;s


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bij ons nooit leuke vragen :(


    Love is the best thing you can get

    Hmm, nee niet echt. Maar in de tweede hadden we SO's die heel makkelijk waren met Duits. Dat waren alleen maar woordjes, en woordjes van Duits leren is gewoon makkelijk:P En bij een 10 krijg je een chocoladereep. En we moeten er 2 per hoofdstuk maken, dus toen kreeg ik echt heel veel 10en bij SO's x'D

    Oh, wacht. Ik weet er al eentje! Een keer met het vak dans, drama en muziek kregen we een theorietoets met de vraag: wat is je favoriete band? Verklaar dat. Tja, dat was heel simpel: omdat het je muzieksmaak is. Maar voor de rest nooit:(


    To live would be an awfully big adventure

    HAHA geniaal. ik niet ._____.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wat is een POP?

    a. Persoonlijk Ontwikkelings Plan
    b. Een stuk speelgoed met twee armen& twee benen

    Wat is een SMART?
    a. Een nieuwe Mercedes
    b. 'het goede antwoord'


    I want my bloody cheese now!^^

    bij ons moesten we bij grieks gokken wat voor cijfer we hadden, en als we het goed hadden, kregen we een halve extra punt.
    En als we raadden dat we een tien hadden, en het was goed, dan kregen we een 11 (hoera)


    If you're going to hell, keep going

    Nooit o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wij hadden vorig jaar bij duits als laatste vraag alles vage vragen [kreeg je geen punten voor, de lerares had goede zin ofzo><]
    en daarbij was 1 vraag mevrouw meloni [lerares] kan geen vijf minuten haar mond houden. Iedereen had juist ingevult volgens mij (lol)


    If you want me to listen, whisper...

    Bij godsdienst vorig jaar kregen wij punten op het hoofdding.En als je iets niet had ingevuld gingen er punten af.Dus dat was een puntenpakker


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahaha, Nee, onze So's en Repetities zijn zo saai!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.