• nou kijk,
    ik had een crush eerst, en toen hield het conctact op, dus werd de crush al minder.
    toen ging ik zondag naar een concert kijken, van mijn broer en zusjes, en toen was hij daar. Leuk en aardig enzo,
    maar...
    nu had hij mij gekrabbeld, en toen bladiebla weer contact.
    In ieder geval,
    ik ben hem weer leuker gaan vinden,
    en nu antwoord hij iedereen B.E.H.A.L.V.E. mij.
    en dat frustreert me gewoon heeeel erg ;x

    wie kent dit fenomeen-of hoe je dat ook schrijven moet-? 8D

    Ik ken dat. Dat is zó irriterend ._____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    Ik ken dat. Dat is zó irriterend ._____.

    idd ;x

    Jup, ken ik. Maar ik zou 'm in dat geval maar gewoon vergeten, want als hij in het begin al niet duidelijk op je reageert, dan wordt dat later niet opeens beter :x.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Bodysnatcher schreef:
    Ik ken dat. Dat is zó irriterend ._____.


    All this dampness is damp.

    Bodysnatcher schreef:
    Ik ken dat. Dat is zó irriterend ._____.


    Vampire Heart.

    Haha, veel mensen schijnen het te kennen. Is dat typisch iets voor jongens ofzo, dat ze alleen moeite hebben met reageren op het meisje dat ze leuk vinden? (A)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    zo is mijn crush dus ook ! :x
    iedereen die hem krabbelt beantwoord hij.
    behalve mij. o.o
    maar vriendinnen van mij zeggen dat hij dat doet omdat hij verlegen is tegenover mij.
    maar dat klopt niet.
    want als ik bij hem ben is hij altijd aan het stoer doen en niet verlegen ofso. $


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    zo is mijn crush dus ook ! :x
    iedereen die hem krabbelt beantwoord hij.
    behalve mij. o.o
    maar vriendinnen van mij zeggen dat hij dat doet omdat hij verlegen is tegenover mij.
    maar dat klopt niet.
    want als ik bij hem ben is hij altijd aan het stoer doen en niet verlegen ofso. $

    haha, ik denk dat hij zondag zelf niets durfde te zeggen, naja, ik had niet echt behoefte aan een gesprekofzo, dus ik heb er ook geen aanzet tot gedaan. Terwijl hij 3 cm voor mijn neus voorbij liep :')
    ach ja, het is best wel kut opzich,
    maar ik laat alles van zijn kant komen, is het niets wat er komt? ja jammer dan :3
    ik werk pas mee als hij verder over de brug is dan mij (A)

    Crayon schreef:
    Jup, ken ik. Maar ik zou 'm in dat geval maar gewoon vergeten, want als hij in het begin al niet duidelijk op je reageert, dan wordt dat later niet opeens beter :x.

    je weet nooit :')

    Whipple schreef:
    (...)
    je weet nooit :')


    Nouja, ik erger me daar snel aan :'D. Soms zijn jongens echt ongelooflijk vreemd >.<


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Jellaniee schreef:
    zo is mijn crush dus ook ! :x
    iedereen die hem krabbelt beantwoord hij.
    behalve mij. o.o
    maar vriendinnen van mij zeggen dat hij dat doet omdat hij verlegen is tegenover mij.
    maar dat klopt niet.
    want als ik bij hem ben is hij altijd aan het stoer doen en niet verlegen ofso. $


    Dit ken ik dus ook. En ik weet zeker dat hij niet verlegen is, want hij praat tegen andere meisjes echt supernormaal en hij doet ook wel stoer enzo :Y)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Nouja, ik erger me daar snel aan :'D. Soms zijn jongens echt ongelooflijk vreemd >.<

    uhu ;3
    maar dat vinden jongesn ook van meisjes i guess :')

    Whipple schreef:
    (...)
    uhu ;3
    maar dat vinden jongesn ook van meisjes i guess :')


    Ja, dat is waar :Y) Maar ik kan er niet tegen als ik iemand niet begrijp :Y) En ik vind het stom als ik geen berichtje terug krijg >.<


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar :Y) Maar ik kan er niet tegen als ik iemand niet begrijp :Y) En ik vind het stom als ik geen berichtje terug krijg >.<

    ja weetje, hij doet/deed dat wel vaker.
    (doe ik zelf ook welles :x, gewoon omdat ik even geen zin heb om te antwoorden)
    maar idd, ik vind het strontvervelend ;x

    Whipple schreef:
    (...)
    ja weetje, hij doet/deed dat wel vaker.
    (doe ik zelf ook welles :x, gewoon omdat ik even geen zin heb om te antwoorden)
    maar idd, ik vind het strontvervelend ;x


    Ja, ik ook wel hoor (: Maar met een crush vind ik dat echt veel vervelender, want dan heb ik het idee dat hij me niet echt leuk vindt. En dan gaat ie de volgende keer weer proberen om een gesprek aan te knopen en dan ben ik verward O__O. Achja, waarschijnlijk weten jongens zelf ook niet zo goed hoe ze het moeten aanpakken X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.