• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    JAAA ik ben dus echt zo blij.. Ik ben proberen Qmusic te bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waar kan je de kaarten op kopen!!
    Dit zegt al genoeg denk ik:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    In september al kaartenverkoop? Wauw ...
    Weet iemand wanneer ze in België komen? Of komen ze niet hier?


    16 - 09 - '17

    Ik vind 't zo fucking jammer dat het in de A'dam arena is. Dat weet je namelijk dat het om 't geld gaat, want daar kunnen zoveel mogelijk mensen in. Het geluid in de A'dam arena is zo verschrikkelijk kut. Ze hadden beter 2 dagen in het ziggodome kunnen staan.
    Twijfel dus of ik wel wil gaan hierdoor, want om nou 65 euro uit te geven, voor rot kwaliteit vind ik niet heel tof.


    To infinity and beyond •

    Ik wil misschien gaan met mijn beste vriendin, alleen ik weet niet of ik zoveel geld over heb voor het concert. Ik ben geen diehard fan en ik vind een paar liedjes leuk, dus ik vraag me af of dat het geld wel waard is. Vooral omdat ik heel slecht tegen mensenmassa's en drukte kan, ik word dan echt gestrest, angstig en zenuwachtig. Ik moet nog even afwegen of die ,,geestelijke marteling'' het waard is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En dan is het weer uitverkocht en gaat weer iedereen huilen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil er echt heen. Maar heb nog niet echt iemand om mee te gaan en moet die zaterdag ochtend van de kaartverkoop werken. Dus moet me broer heel lief aankijken of hij het voor me wilt regelen ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nerveus schreef:
    En dan is het weer uitverkocht en gaat weer iedereen huilen xD


    Oh, en dan komt er in Hitkrant vast een (serie) aan ,,real life stories'' te staan waarin fans zijn belazerd met kaartjes, geen kaarten konden krijgen, vriendin met wie ze zou gaan haar liet zitten, ruzie omdat de één fan is en de ander niet en bla bal bla. Ik kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent als je geen kaartjes kan krijgen voor je idolen, maar ja, ik ben nergens die hard fan van, dus die sterke emoties kan ik ook totaal niet begrijpen. 't Is maar wat je perspectief is. IK DWAAL AF. Ja, dat zal vast gaan gebeuren, ja, en ik hoop dat het een beetje meevalt dit jaar en dat de Amsterdam Arena een hoop Directioners kan bevredigen.

    - Niet lullig bedoelt, by the way -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik kaarten ga proberen te krijgen.. vorig jaar is het me ook niet gelukt maar mijn 1D obsessie begint toch af te zakken dus ik weet niet of ik ze volgend jaar nog wel leuk genoeg vind om erheen te gaan haha :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Vivere schreef:
    Ik vind 't zo fucking jammer dat het in de A'dam arena is. Dat weet je namelijk dat het om 't geld gaat, want daar kunnen zoveel mogelijk mensen in. Het geluid in de A'dam arena is zo verschrikkelijk kut. Ze hadden beter 2 dagen in het ziggodome kunnen staan.
    Twijfel dus of ik wel wil gaan hierdoor, want om nou 65 euro uit te geven, voor rot kwaliteit vind ik niet heel tof.


    Ja, vind ik ook. Maar het is een stadion tour, en het ziggodome is geen stadion. haha


    Cute as a button, every single one of you !

    En natuurlijk moet het weer op een dinsdag zijn, en helemaal in Amsterdam..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ja, vind ik ook. Maar het is een stadion tour, en het ziggodome is geen stadion. haha


    Dan heb je alsnog het Gelredome. Dat geluid is nog altijd beter dan Arena. Maar goed, de reden dat het een stadion tour is, is vanwege het geld. Er kunnen nou eenmaal meer mensen in een stadion.


    To infinity and beyond •

    Kut dat het Arena is maar ja ik moet er toch bijzijn. Ik ga proberen bij Qmusic kaartjes te krijgen denk ik.
    Het is trouwens wel super oneerlijk dat mensen met een American Express kaart 2 dagen eerder kaartjes kunnen kopen?

    Ik wil er zo graag heen! (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.