• .

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:22 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    naja.... k denk t wel hoor:) en anders: ze hebben vast wel woordenboeken:P:P:P probeer het gewoon!!

    ik heb gelezen in de joepi dat als je hun een brief wilt sturen het in het engels en in het duits mag, al hun fans kunnen natuurlijk geen duits dus engels mocht ook... heb ik gelezen eh
    dus ik zou het zeker proberen :D

    ja, stond er wel degelijk in en ze kunnen wel goed Engels, want men vriendin heeft een filmpje gevonden waar TH (Bill eigenlijk) fijna feestdagen en blablabla toewensen aan ons, in het engels...mss al gezien? :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    .

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:22 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    maar nog iets, als ze geen Engels kunnen (niet dat ik dat zeg :P) dan verstaan ze eigenlijk hun Engelse teksten amper...:D en op de TMF awards dinges verstonden ze VJ Caren toch, nja blablabla...
    xx Ikkeuh(flower)


    Don't be a drag, just be a queen.

    als je naar de EMA's kijkt, als Bill engels aan het praten is... errmm... nee. ^_^" sorry, maar ik vind zelf dat ie niet al te bijster goed engels praat... de eerste keer dat ik keek verstond ik maar de helft van wat hij zei.. XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ze kunnen neit zo goed engels bij de ema's kon je horen dat bill het echt ingestudeerd had..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    er is vast wel iemand daar die engels kan

    het is wel mooi hoor engels maar duits is gwn mooier :)
    Gustav (L) fur immer (L)
    Gr Laura

    Nou..
    Ik ben fan geworden om hun Duitse liedjes in die tijd. Maar, ik vind Engels niet slecht ofzo.. maar ik vind Duits gewoon beter klinken!
    Past meer bij hun vind ik!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb gelezen in de joepi dat als je hun een brief wilt sturen het in het engels en in het duits mag, al hun fans kunnen natuurlijk geen duits dus engels mocht ook... heb ik gelezen eh
    dus ik zou het zeker proberen :D


    Ookal had het niet gemogen had ik het gedaan, want mijn Duits is gewoon dodelyk, kan het zowat niet! Engels is beter bij mij..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]