• Nora Sheppard (16) is een Directioner. Ze heeft zich opgegeven en ingeschreven voor een fanmeeting om naar een blokhut te gaan. Maar dit loopt anders af dan verwacht.
    Heel anders.
    Verkeerd



    En nu heb ik rolletjes verkrijgbaar voor jullie (:

          x Meisje één die met Nora komt te wonen. Galway
          x Meisje twee die met Nora komt te wonen. Payzer
          x Zusje Nora. NimRusoe
          x Stylist meisje één. Poeh
          x Stylist meisje twee. xEques
          x Stylist jongen één. Payzer

    De stylisten gelieven wat bitchy te maken, niet té, maar ze moeten wel kunnen bitchen naar elkaar en anderen.

    Gelieven in te vullen;

    Rol:
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Leetijd + Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Bekend persoon aub. Nina Dobrev is al bezet.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:



    Meldlijst:
    Galway
    Zaynies
    Goldenblatt
    Eyes
    Poeh
    Nachos
    Supahvisje
    NimRusoe
    DamonSBitch
    xEques
    LollyLover
    Payzer
    xMHoran
    Scharry
    jokaloka


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:31 ]


    ' Nyctophilia '

    Yeah een nieuw verhaal van jou, ik ga meisje een voor je maken!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:06 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ga een meisje maken!


    where would I be, if you didn't believe?

    Thanks girls <3


    ' Nyctophilia '

    Wat bedoel je met oplapmeisje? (A)


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Wat bedoel je met oplapmeisje? (A)


    Opmaak, het zelfde ;x In de Hungergames heb je toch ook het voorbereidingsteam? Iets in die richting, al heeft het absoluut niets met THG/Vechten/Oorlog te maken (:


    ' Nyctophilia '

    Staat je verhaal al op Quizlet? Zo ja, dan ga ik even een kijkje nemen, zo nee, wil je me dan waarschuwen als je hem op de site zet?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Staat je verhaal al op Quizlet? Zo ja, dan ga ik even een kijkje nemen, zo nee, wil je me dan waarschuwen als je hem op de site zet?


    Ik meld je graag! Ik kwam vandaag pas op het idee, dus hij staat er nog niet op! Maar bedankt (:


    ' Nyctophilia '

    Rol: Meisje één.
    Voornaam: Frankie is eigenlijk haar bijnaam maar iedereen noemt haar zo, zo staat ze ook bekend.
    Volledige naam: Francesca Isabeau 'Frankie' Young
    Achternaam: Young
    Leeftijd + geboortedatum: Frankie is 17 jaar, geboren op 14 februari 1995.
    Karakter: Frankie is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen. Frankie is een belangstellend en nieuwsgierig meisje. Ze staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Ze leeft dan ook met het motto; je bent nooit te oud om te leren.
    Frankie is ook iemand die maar blijft praten en haar mond absoluut niet kan houden. Het moet altijd gezellig om haar heen zijn en ze kan echt niet tegen soberheid. Hierdoor is Frankie vaak ook één van de gangmakers. Ze kan niet tegen stiltes en er moet altijd geluid om haar heen zijn. Ze is ontzettend vrolijk en het liefst huppelt ze de hele dag rond, vrolijk grapjes en opmerkingen makend. Want Frankie beschikt ook nog eens over een enorme dosis zelfvertrouwen en humor. Frankie's zwakte is dat vaak overal het goede van denkt omdat Frankie absoluut niet iemand is die vooroordeelt, ze vindt dat vreselijk, vooral omdat Frankie zelf ook een beetje apart is in haar doen en laten, en in haar uiterlijk. Een ander probleem bij Frankie is dat ze te veel nadenkt over dingen. Zo raakt ze in de stress en wil het vaak ook niet lukken. Ook is Frankie emotioneel aangelegd en krijgen haar emoties de overhand.
    Frankie gaat moeilijke projecten en conversatie's niet uit de weg maar gaat juist de confrontatie aan. Hier kickt ze stiekem ook wel een beetje op. Ze is ook iemand die nooit en te nimmer zal liegen en er vreselijk verdrietig van wordt als ze merkt dat er toch is gelogen. Frankie is ook niet op haar mondje gevallen en durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarme ze venijnig uit de hoek kan komen en als ze mensen beledigd is dit vaak met vlak sarcasme.
    Uiterlijk:


    Holland Roden
    Frankie heeft prachtig lang rood haar dat is slagen om haar schouders valt. Haar ogen hebben een donkere bruine kleur waar je elke keer weer in kunt verdwalen. Eén van Frankie's voordelen aan haar uiterlijk is dat ze ontzettend volle en opvallende lippen heeft. Die laat ze vaak ook extra opvallen door haar lippen felrood of felroze te stiften.
    Frankie's kledingstijl is moeilijk te omschrijven maar zelf noemt ze het het liefst edgy met een touch of bohémian. Graag draagt Frankie lange jurken met veel sierraden om haar nek en armen. Een skinnyjeans wordt door Frankie ook vaak gedragen, gecombineerd met grote bandshirts die ze dan toch nog elegant in haar broek kan stoppen. Frankie's verslaving zijn vestjes. Hieronder vallen lekkere ruimvallende vesten, blazers, jasjes alles wat je er maar over je kleren kan aantrekken. Frankie draagt graag iets op haar hoofd, vaak is dat één van haar vele beanies, haar vertrouwde zwarte bolhoed of een andere versiering zoals bloemen of haarbandjes.
    Familie: Over het algemeen was Frankie's jeugd prima. Ze had nog nooit iets gebroken, was nog nooit gepest en was ook nog nooit verhuisd zodat ze helemaal opnieuw zou moeten beginnen. Haar hele wereld werd door elkaar gehaald op haar elfde toen haar vader verongelukte in een auto-ongeluk. Matthew Young overleed op 39-jarige leeftijd. Sindsdien is Frankie alleen met haar moeder, de nu 44-jarige Helen Franca-Young en haar 14-jarige zusje Julia.
    Bruce Willis, Jayma Mays, Chloe Moretz
    Extra: Frankie werkt bij een kleine bakkerij om nog wat bij te verdienen omdat haar moeder al het geld nodig heeft voor de school van Frankie's zusje. Frankie is al sinds het begin van X Factor grote fan van de jongens van One Direction. Haar favoriet is Niall.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:45 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Meisje dat met Nora woont. (Meisje 2)
    Voornaam: Elise.
    Volledige naam: Elise Savannah Lua Hatcher.
    Achternaam: Hatcher.
    Leeftijd + Geboortedatum: 18, 17-08-1993.
    Karakter: Elise is heel erg beschermend over iedereen. Dit komt waarschijnlijk omdat ze haar moeder verloor toen ze 5 jaar was, en ze dus een soort van moeder moest zijn voor haar 2 kleine zusjes. Hierdoor heeft ze een enorm groot moederhart, en doet ze enorm veel voor de mensen waar ze het meest van houdt. Ze is misschien soms een beetje te lief, en dan gaan mensen van haar profiteren. Maar er is ook een andere kant, want als iemand haar vrienden of familie kwetst of aanraakt verandert ze van dat lief meisje naar gewoon een monster. Ze kan er niet tegen dat de mensen van wie ze houdt gekwetst of down zijn. Ze zal altijd de mensen die daar verantwoordelijk van zijn eens goed aanpakken. Misschien soms een beetje te hard. Je kan altijd op haar rekenen. Elise is wel een echte dramaqueen. Soms kan ze van een vlieg een olifant maken en soms is ze heel erg prikkelbaar als iets niet gaat hoe ze wil en dat is een hele slechte eigenschap van haar. Vaak denkt ze ook niet na, maar doet ze het gewoon. Daardoor zegt ze soms dat ze kwetsende dingen, maar dat is vaak eigenlijk helemaal haar bedoeling niet. Als Elise iets wil gaat ze er volledig voor. Niemand zal haar kunnen stoppen of tegenhouden. Ze is heel erg betrouwbaar, daardoor gaan mensen veel met hun problemen, geheimen of roddels naar haar toe. Ze is heel erg actief, en ze kan altijd de mensen opbeuren. Ze is daarbij ook wel heel erg koppig, en als haar iets niet aanstaat gaat ze dit ook gewoon zeggen.
    Uiterlijk:


    Jade Thirlwall.
    Elise heeft hele dikke bruine krullen, waarin ze rode highlights heeft. Haar ogen zijn chocolade bruin. Haar kledingstijl is bohemisch, heel meisjesachtig en af en toe iets te overdreven. Ze is lang, heeft een sportief gevormd lijf en haar schoenmaat is 37,5.
    Familie: Elise's familie is een mix. Ze heeft bijvoorbeeld een stiefmoeder, nadat haar echte moeder Edith Hatcher-Kingston bij de geboorte van haar jongste zusje Georgia overleed. Haar stiefmoeder heet Nora Hatcher-Wellington, is 46 jaar en werkt als chirurg. Haar vader, James Hatcher, is 50 jaar. Hij werkt als advocaat. Dan heeft Elise nog 2 zusjes. Julia-Ann, van 16 jaar, en Georgia, van 13 jaar. Elise, Julia-Ann en Georgia hebben ook nog 1 stiefzus: Mila Sara Smiths van 19 jaar.
    Extra: Elise is gestopt met roken. Haar vriendje haatte dit, toch zijn ze nu uit elkaar. Haar stiefzus Mila gaat over 2 maanden trouwen. Elise doet de sporten zwemmen en volleyballen, net zoals haar 2 zussen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:38 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Eevee schreef:
    (...)

    Opmaak, het zelfde ;x In de Hungergames heb je toch ook het voorbereidingsteam? Iets in die richting, al heeft het absoluut niets met THG/Vechten/Oorlog te maken (:


    Lol, ik ken The Hungergames niet,
    dus ik heb geen idee wat je bedoelt. ;p


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Lol, ik ken The Hungergames niet,
    dus ik heb geen idee wat je bedoelt. ;p


    Hahaa, uhmm, iedere celebrity heeft een eigen stylisten toch? Houd het maar op stylisten (;


    ' Nyctophilia '

    Iemand anders nog?


    ' Nyctophilia '

    Mag ik een stylist reserveren?


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Mag ik een stylist reserveren?


    Is goed, wanneer denk je dat je hem gaan invullen?


    ' Nyctophilia '

    Ik ga 'm vandaag nog invullen maar ben nu bezig met duizend en één dingen. ^^


    kindness is never a burden.