• vindt jij kerst leuk?
    en komt dan de hele familie langs
    ja is leuk

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 nov 2009 - 11:18 ]


    no signature

    Niet meer, ik vond Kerst leuk maar nu niet meer.

    Wtf, reageer jij nu op je eigen topic? Wathever. Ik vind Kerstmis wel leuk, maar mijn hele familie komt dan niet langs :]


    Only losers can act the way you do

    Haha ^^
    Kerst is leuk


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Jaaah(A)
    Kerst is bij ons leuk want het is gwn gezellig met de hele familie erbij en dan geven we elkaar kado's en hebben we een heel feestmaal:Y)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 20:05 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Kerst is heel leuk, vind ik. De sfeer, de gedachtes, het eten, de gezelligheid, de cadeaus

    Ik vind kerst in elk geval leuker dan Sinterklaas. Ik vind het veel gezelliger en de sfeer is veel beter. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jaaaa, kerst is echt de gezelligste dag van het jaar.


    hoi, jij bent leuk.

    Uhu, en ik wil een witte kerst met veel sneeuw. Dan is het nog mooier. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    UNCOMMON schreef:
    Kerst is heel leuk, vind ik. De sfeer, de gedachtes, het eten, de gezelligheid, de cadeaus


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vroeger vond ik kerst leuk. Nu niet meer.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind kerst echt leuk. We gaan dan naar een deeltje van de familie dat we niet veel zien en er is dan altijd keiveel sfeer enzo. Singstar, films kijken, gezellig praten, pakjes openen. Altijd leuk (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    cadeotjes kopen voor mijn vriendinnen vind ik het leukste

    wij gaan s'morgens naar de grootouders van mijn papa en dan die van mijn mama bij die van mijn papa is mijn oudste neef er dit jaar (waarschijnlijk) niet

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 11:16 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind Kerst wel leuk, ik heb met mijn vriendinnen lootjes getrokken en we maken surprises en gaan met zijn vijven koken.
    Familie komt volgens mij niet langs, hebben ze maar een paar keer gedaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    UNCOMMON schreef:
    Kerst is heel leuk, vind ik. De sfeer, de gedachtes, het eten, de gezelligheid, de cadeaus


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik haat kerst. Ik vind alleen de meeste liedjes leuk. Het gaat niet om vrede op aarde. Maar het is Vreten op aarde met kerst.


    Music is the new sex