• Hello darlings,
    ik ga dus een nieuwe mini-storie schrijven. Ik ga proberen lange hoofdstukken te maken met flashbacks en gevoelens. En ik ga geen namen gebruiken. Het gaat over een meisje die in een auto zit en ze weet niet meer wat ze met zichzelf aan moet. Tijdens het rijden kom jij via flashbacks te weten wat er is gebeurt. Het meisje wil zich te pletter rijden, maar of ze dit uiteindelijk ook gaat doen?
    Ik ga hem noemen;
    You'll always find your way back home.
    Maar ik wil dus weten wat jullie ervan vinden en gewoon je eerlijke mening dus als je het kut vind ook zeggen svp. En ik wou dus net een voorkant gaan maken, en ik had al een plaatje ervoor. Maar die is dus nu weg. Dus heeft er ook iemand ene plaatje van een meisje in een auto en dan zie je via het spiegeltje haar gezicht.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lijkt me wel een leuke story:"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben voor je gaan zoeken, maar dan kreeg ik alleen maar van die schaars gekleden vrouwen bij een auto, haha.
    Maar hij lijkt me heel leuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het super kut. ¬¬
    Noooo grapje! Je moet hem snel online zetten EN mij laten weten wanneer die er is! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Breeze schreef:
    Ik ben voor je gaan zoeken, maar dan kreeg ik alleen maar van die schaars gekleden vrouwen bij een auto, haha.
    Maar hij lijkt me heel leuk!

    Haha, ook lekker.
    Maar in iedergeval heel erg bedankt.8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Warrior schreef:
    Ik vind het super kut. ¬¬
    Noooo grapje! Je moet hem snel online zetten EN mij laten weten wanneer die er is! _O_

    Zal ik doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    doendoendoendoen!

    ILOVENAOM schreef:
    doendoendoendoen!

    :9~:9~:9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doeeeeeeeeeeeeeeen. _O_


    hoi, jij bent leuk.

    Haha, dan ga ik nu een foto zoeken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind dus niks. ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oh, ik heb wel een mooi plaatje van de weg, maar verder kan ik je ook niet echt helpen?

    Lijkt me leuke story!!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    http://fotosa.ru/stock_photo/Fancy%20by%20Veer/p_2713376.jpg
    of
    http://www.stockphotopro.com/photo-thumbs-2/AMKH7H.jpg
    Typ op google anders 'women looking in the mirror from the car' in en je vind wel een paar plaatjes

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 19:56 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dankje ik heb wel wat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'