• De kapper heeft mijn haar té kort en lelijk geknipt! En ik ben het grondig beu, ik durf mij wijt niet meer buiten te vertonen. Maar aangezien ik mijn lessen niet wil missen moet ik wel naar buiten. Als noodoplossing doe ik het gewoon altijd in een staart. maar serieus, ik haat het! En de enige reden dat ik naar de kapper ging was omdat het ietsjes korter moest, en omdat het promotie was, je moest maar 10 eurie voor de kapper betalen.
    Ik had eerst lang haar, en nu komt het nog nauwelijks tot aan mijn schouders en het is gewoon té lelijk geknipt. Help mij!

    Iemand die nog zo'n grondige hekel aan kappers heeft? En nog zo'n verhaal heeft meegemaakt?


    Get outta my head!

    Ik heb precies hetzelfde gehad; het is nu wel weer langer, maar het was ook té kort.
    Dus ik haat de kapper ook.


    hoi, jij bent leuk.

    Wunderkind schreef:
    Ik heb precies hetzelfde gehad; het is nu wel weer langer, maar het was ook té kort.
    Dus ik haat de kapper ook.
    En het duurt zo minstens een jaar eer mijn haar helemaal terug is!>< Ik ga een antikappergroep oprichten><


    Get outta my head!

    Ik heb dat serieus ook gehad.
    Echt, ik kon wel janken.
    Nu ziet het er nog steeds zo verfuckt uit...

    Nog nooit gehad! Wel kut voor je!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik haat kappers. Ik had eerst lang haar, en toen wilde ik een ander model. Maar toen had de kapper verkeerd geknipt, en moest er nog een stuk af. Toen kwam mijn haar nog maar tot mijn kaak. Ik was ontzettend boos en verdrietig. Het is nu zo'n 4 jaar geleden, en ik haat die kapster nog steeds, zij raakt mijn haar niet meer aan! Gelukkig is mijn haar nu weer lang.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, dan zeg je tegen de kapper 'alleen de puntjes eraf' en dan knippen die er vijftien centimeter af. Dat zijn dus niet alléén de puntjes. (6)

    Ik heb ook een grondige hekel aan kappers. Ze knippen nooit zoals jij het wil, moet er maar 1.5 cm af, doen ze minimum 2.5 cm. Ze leren voor dat beroep, maar in feite kunnen ze bijna nooit aan de wensen van hun klanten voldoen. Ik wou eens een kapsel tot juist onder mijn schouders, in het boek leek het echt heel mooi, kipt ze het van mij tot 2 cm onder mijn kaak of zo. oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn moeder is kapster,
    ik doe het dus gratis en
    voor niks, maar ze doet
    meestal wel haar zin met
    mijn haar en dat is irritant >,<
    daarna kam ik het gewoon
    terug recht (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 12:37 ]


    !DE STORIES ZIJN TIJDELIJK GEPAUZEERD!

    BLUEjeans schreef:
    mijn moeder is kapster,
    ik doe het dus gratis en
    voor niks, maar ze doet
    meestal wel haar zin met
    mijn haar en dat is irritant >,<
    daarna kam ik het gewoon
    terug recht (:

    Jij hebt nog geluk, als ik het kam helpt het gewoon niet:(


    Get outta my head!

    Als je vraagt om er 3 cm eraf te knippen doen ze minstens het dubbel eraf!


    And we've got everybody singing Whoa,

    Ik heb ook altijd zo'n hekel aan kappers.
    Bij mij zeggen ze dan: 'We doen er maar een klein stukje af' en wat gebeurd er? Ze knippen het vet lelijk en doen er ook nog gel in waardoor het er nog lelijker uit ziet.
    Maar ik heb nu een goeie kapper gevonden in de stad -eindelijk -,-'
    Btw de vorige kappers waar ik ben geweest knippen er veel meer af dan ze van tevoren aangaven.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 13:10 ]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Mijn kapster is best wel goed :Y)
    Al verkakt ze keer op keer mijn pony :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Weetje bij was precies hetzelfde gebeurt.

    Ik wilde mijn puntjes van mijn lange haren knippen (mn moeder zeurde mijn oren van mn lijf af) en dus besloot ik het te doen. En de eerste kapper wilde mijn haar niet knippen omdat hij het zonde vond omdat ik heel mooi, dik, lang krullend haar heb, en die weigerde dus aan mijn haar te zitten xD Dus ik ging naar de volgende kapper met mijn moeder. En die wilde wel mijn haar knippen, maar ik had dus gezegd, de puntjes. Een uur later was mijn haar tot iets over mijn oren geknipt 0.o En ik dus huilen :x. was trouwens een jaar geleden gebeurt... mijn haar is nu gelukkig weer lang tot over mijn rug ^^
    Maar sindsdien ben ik niet meer naar de kapper geweest en mijn moeder zit nu weer te zeuren over mijn puntjes :x


    You can run but not hide

    'k zei toch dat je met mij naar de kapper moest :'D.
    En je weet hoe ik over kappers denk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Awh arme Evelien ö. Misschien kun je een mutsje op doen? En om op je vraag terug te komen: Ik hou van de kapper. De kapper is mijn bestfriend. Serieus.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.