• De stelling van vandaag luidt:
    Je (sport)team gaat voor je gezondheid, ookal ben je geblesseerd/ziek.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ik weet het niet want ik namelijk niet aan groepsport dus ja .En als ik geblesseerd ben doet het namelijk waarschijnlijk ook te veel zeer en als ik ziek ben, ben ik waarschijnlijk te slap ...


    Make Bedtimestories come true !

    Iedereen is bijna eens, en ik dus niet. Als ik ziek ben ga ik niet sporten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oneens,je gezondheid gaat boven alles.Zowiezo vind ik dat hele team gedoe verschikkelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, als je echt ziek bent ga ik echt niet sporten.

    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.

    Oneens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als ik echt ziek ben blijf ik thuis. (Dan bedoel ik echt ziek en niet een klein beetje misselijk of wat hoofd of buikpijn) je kunt daar dan echt niks doen, behalve andere ziek maken. Maar ik ben nauwelijks ziek.
    Als ik gebleseerd ben ga ik niet trainen maar wel supporteren of meespelen als het niet te ernstig is (heb ik zaterdag nog gedaan)

    Je team heeft er natuurlijk niks aan als je een match speelt en er dan 2 maand uitligt terwijl je als je niet gespeelt had er maar een week niet zou zijn.

    hangt dus van de ernstigheid af.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Als ik niet eens meer kan lopen van de pijn ofzo niet nee, maar als ik hevig verkouden ben of iets heb gebroken ofzo ben ik er gewoon voor mijn lieve scouts :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Marihuana schreef:
    Hm, nou als je ziek/geblesseerd bent kun je moeilijk meedoen, maar ik vind dat je dan wel in ieder geval je team kunt aanmoedigen.


    I need you like a heart needs a beat

    Nee, ik zet mijn gezondheid niet op het spel voor dansen, zelfs al zouden ze het van me verwachten.


    We can only learn to love by loving.

    Hangt er vanaf, je moet je niet kreupel gaan sporten voor het team, maar als je gewoon ergens een beetje pijn hebt kan je nog makkelijk sporten. :'D

    Licht eraan.
    Je kunt als je ziek bent en niet kan lopen oké, maar je kunt idd altijd aanmoedigen.
    Maar ik denk dat als je het voor je hobby doet, dat je je net zo gauw afmeldt.
    Maar bij proffesionals vind ik dat je team bijna net zo zwaar moet wegen als je gezondheid, maar dan ga je er ook waarschijnlijk je beroep van maken enzo. Dan ben je echt prof. En dan kun je het waarschijnljik ook heel goed.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 18:59 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Faker01 schreef:
    Licht eraan.
    Je kunt als je ziek bent en niet kan lopen oké, maar je kunt idd altijd aanmoedigen.
    Maar ik denk dat als je het voor je hobby doet, dat je je net zo gauw afmeldt.
    Maar bij proffesionals vind ik dat je team bijna net zo zwaar moet wegen als je gezondheid, maar dan ga je er ook waarschijnlijk je beroep van maken enzo. Dan ben je echt prof. En dan kun je het waarschijnlijk ook heel goed.


    dress me, i'm your mannequin.

    Oneens. dan duurt het nog langer voordat je beter bent!

    plus
    daar ben ik dan meestal veel te ziek voor en dan zoek ik dat echt niet

    Zolang je nog in staat bent om je team aan te moedigen, dan wel ja.


    "I shut my eyes in order to see.'