• of sluiten mijn ouders mij op ?
    Ik heb nooit echt veel gemogen; ik moest altijd braaf thuisbijven, ik mocht pas vanaf het eerste middelbaar bij een vriendin blijven slapen, nu drie jaar geleden, ik moet weken zeuren als ik naar de film wil gaan in de cinema een kilometer verderop etc.
    nu vroeg ik aan mijn ma of ik na de examens weg mocht gaan naar een vriendin voor een namiddag: dat mocht niet.
    'blijf maar lekker thuis, meisje, dan heb je even wat tijd voor jezelf' was haar commentaar. Mijn ouders zijn bijna nooit thuis; dus ik heb altíjd tijd voor mezelf >< ligt het aan mij of wat ?


    Just a simple "I love you" (:

    Dat ligt niet aan jou.


    Your make-up is terrible

    Dat ligt niet aan jou.
    Jij zit echt opgesloten als ik je met mijzelf vergelijk.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 22:10 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee, dat ligt niet aan jou. Volgens mij zijn je ouders gewoon heel bezorgd om jou, want als ze zeggen: 'blijf maar lekker thuis, meisje, dan heb je even wat tijd voor jezelf'; dan lijkt het niet of ze je straffen of dat ze je dat niet gunnen, maar omdat ze bezorgd zijn, denk ik. Ik zou zeggen, praat er eens met hun over?

    ik heb best wel medelijden met jou! ik mag ook niet veel maar volgens mij was mijn eerste slaapfeestje toen ik 6 was ofzo, misschien nog wel eerder ;o ik zou er een keer met je ouders over praten' misschien helpt dat?

    <3