• Ik sta dus een onvoldoende voor Natuurverkenning [voor wie het nu nog niet weet ;scheikunde,biologie,natuurkunde in een vak samen]. maar ik wou het ophalen met een PW en een verslag wat voor een SO telt. dat verslag heb ik vrijwel de dag erna ingeleverd als allereerste voor een bonuspunt, dus ik was blij toen ik hoorde dat we de verslagen terug kregen samen met het PW cijfer. Blijkt dat hij mijn verslag kwijt is geraakt en waars. krijg ik dus een 4 als hij het niet terug vind ;x omdat ik hem dan zogenaamd neit ingeleverd heb volgens hem, terwijl iedereen weet dat ik als eerste was én dat ik hem in heb geleverd. en nu voel ik me best kut ;x


    We can only learn to love by loving.

    Is wel stom!

    Ga naar je mentor, ik heb ook zoiets gehad.

    Dat is best lullig, want hij heeft het zelf kwijt gemaakt ;_;
    Kan je niet naar je mentor ofzo?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat is gewoon oneerlijk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wtf, dat slaat echt nergens op.
    wat een klootzak


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat is een dikke naaistreek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Daar moet je achteraan gaan totdat je je gelijk krijgt, eat him alive..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat zou ik echt niet pikken. Stap naar je mentor of naar de directeur zou ik zeggen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat zou ik dus echt niet pikken, je moet naar je mentor gaan en het je ouders melden!

    Ik heb al vier onvoldoendes in één week gehaald twee voor Nederlads, één voor frans maar die mag over en vandaag één voor latijn en dat was flauw want we kregen twee toetsen over dezelfde stof en degene waarvan je het beste cijfer had zou twee keer mee tellen nou nu tellen ze dus beide twee keer mee. Voor de één had ik een 8.4 en voor deze een 5. Mooi lullig hoor als ie het beloofd en ik kan niet met nóg een onvoldoende thuiskomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Opnieuw inleveren? Opnieuw naar je leraar sturen via email?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wat een mogool.


    ok