• - enkel voor TH-fans -

    Wel, ik voel me dus schuldig over Bill zijn eenzaamheid. Is het eigenlijk niet onze schuld?
    Als wij, de fans, niet zo hysterisch zouden reageren, zou Bill misschien durven buitenkomen. Met of zonder bodyguard, want met durft hij ook nog amper... De arme schat.
    Dan zou het tenminste eens een meisje kunnen ontmoeten.
    Ook al geef ik toe dat het me echt pijn zou doen om Bill met iemand anders te zien, maar wat me nog meer pijn doet is dat Bill ongelukkig is. Dat zou hij namelijk letterlijk in Bravo en ik op het einde van het artikel moest ik echt mijn tranen inslikken.
    Nee, hier op Quizlet steek ik mijn liefde voor hem niet weg. Denk er maar over wat je wil, maar ik hoef geen haatreacties.
    Wat vinden de andere TH-fans?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 18:39 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    hetzelfde.

    Ik ben fan van Tokio hotel, Maar ik heb nog nooit om hun geschreeuwd. ik heb echt heel veel respect voor de mensen die hun met rust laten. gewoon dat ze over straat kunnen zonder hysterische fans. al is het maar een dagje. het zou ze goed doen.

    Ik vind dat je best fan van Tokio hotel mag zijn. maar er zijn grenzen!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 19:35 ]

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Hoe zou jij je voelen als je geen ene voet kan buiten zetten zonder verblind te worden door fotoflitsen, doof van gillende fans en gedreum om een handtekening? Terwijl je gewoon naar de bakker wil gaan...
    Als jij zelf geen haat reacties wilt moet je ergens anders natuurlijk ook niet boven op springen. Ze geeft enkel haar mening verder niets. En ja ze hebben het zichzelf wel zo gemaakt vandaag de dag, als ze niet vanaf het bevig al met die bodyguard onzin begonnen waren, dat hadden ze het nog zeker een jaar kunnen uitstellen, die hysterie om de jongens zelf.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sentiment schreef:
    Ik als hater reageer ook maar even.

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor hem. Ik hoop heel hard voor hem dat hij snel de liefde van zijn leven tegenkomt. Ergens verdient hij dat wel, omdat hij zoveel fans gelukkig maakt.

    Buiten dat ik geen hater of fan ben,geef ik je gelijk met wat je zegt.maar je zou voor minder buiten komen als er hysterische fans(maar dan echt hysterische snapte?) of hysterische haters op uw afkomen dan zou ik ook minder buiten komen.

    VogueStyle schreef:
    Hoe weet je dat het aan de fans ligt?
    Mischien aan iets anders.


    Ik weet het niet zeker, want ik kan het hem jammer genoeg niet vragen, maar ik denk dat wij er wel een deel schuld aan hebben.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als jij je zo voelt mag dat. Er is niemand die je dat gevoel mag wegnemen. Wat jij voelt is nu zo, en niemand moet jou gevoelens gaan bepalen of er een haatreactie opzetten want dan moeten ze maar opzouten. (zoals de nederlanders het zeggen ^.^)
    Maar ik begrijp je. Ik vind het ook moeilijk om andere mensen ongelukkig te zien, ik weet dan hoe ze zich voelen.
    Maar get over it. Dit is vast tijdelijk. Hij vindt zijn liefde ooit wel. Hij is nog maar 20? Er wacht hem nog een lange tijd en zijn familie en vrienden zullen hem wel helpen met al deze problemen! ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Als jij zelf geen haat reacties wilt moet je ergens anders natuurlijk ook niet boven op springen. Ze geeft enkel haar mening verder niets. En ja ze hebben het zichzelf wel zo gemaakt vandaag de dag, als ze niet vanaf het bevig al met die bodyguard onzin begonnen waren, dat hadden ze het nog zeker een jaar kunnen uitstellen, die hysterie om de jongens zelf.


    Haar reactie was geen haatreactie, gewoon een begriploze.
    Met haatreacties bedoel ik echt 'TH sucks' en zo'n dingen. Dat is ook al Off-topic en het boeit me voor geen meter, en daarom zou ik ze dan ook verwijderen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Haha, volgens mij heeft het bar weinig met de fans te maken hoor. Hij heeft het toch voor een groot deel aan zichzelf te danken. Want hij wou beroemd worden, dus moet hij er de gevolgen ook wel van dragen hé :'D Dus niets om je schuldig om te voelen, volgens mij.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 20:19 ]

    Ja, ik vind soms dat het ook wel te ver gaat met fans hoor. Ze kunnen niet meer normaal buitenkomen. En als ze iets doen dan staat dat de volgende dag meteen weer in een of ander tijdschrift. Ze hebben gewoon geen privacy meer. En dit geld niet alleen voor TH, maar voor meer beroemde mensen.

    Fragile schreef:
    Ja, ik vind soms dat het ook wel te ver gaat met fans hoor. Ze kunnen niet meer normaal buitenkomen. En als ze iets doen dan staat dat de volgende dag meteen weer in een of ander tijdschrift. Ze hebben gewoon geen privacy meer. En dit geld niet alleen voor TH, maar voor meer beroemde mensen.

    sorry, maar daar hebben ze toch ook wel een beetje zelf voor gekozen :'D Ik bedoel; zij waren diegene die beroemd wouden worden en dan moet je de gevolgen daarvan ook dragen :')

    Shenanigan schreef:
    (...)
    sorry, maar daar hebben ze toch ook wel een beetje zelf voor gekozen :'D Ik bedoel; zij waren diegene die beroemd wouden worden en dan moet je de gevolgen daarvan ook dragen :')


    Ja oke, ze kiezen er zelf voor. Maar ik bedoel maar, ze lopen ergens met een meisje en de volgende dag staat er in een tijdschrift dat ze een vriendin hebben ofzo :')

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 20:34 ]

    Ik denk dat het wel wat met de fans te maken heeft, maar ook met andere dingen.


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik ben geen fan, ook geen hater, maar hij is degene die hiervoor gekozen heeft.


    None but ourselves can free our minds.

    Mensen die het boeit, weten wat ik vind :'D
    De anderen lezen het toch niet.

    Stiekem is dit hun droom, beroemd zijn. Daar zitten ook nadelen aan, en ik denk dat die eindelijk een beetje doordringen bij de jongens. Ik vind het ook sneu, maar ze hebben er zelf voor gekozen, ookal wisten ze niet dat er z'n massa hysterie zou ontstaan.


    -

    Ikzelf behoor niet tot die hysterische fans, maar volgens mij komt het wel een deel door die 'hysterishe fans'.Ik heb een filmpje gezien van een signeersessie in Mexico en er was een meisje en die was aan Bill's arm aan het trekken en ik dacht bij mezelf 'Hoe kun je dat nu in godsnaam doen??'.Het doet pijn om Bill zo te zien, hij wil echt verliefd worden.Hij wilt zo graag de ware tegenkomen maar wij (of de hysterische fans) komen ertussen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.