• De stelling van deze week luidt:
    Scholen mogen hun leerlingen niet verbieden om te spijbelen voor het klimaat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eens. Jongeren hebben het recht om hun mening te uiten over een probleem in de samenleving en daar kun je ze niet om bestraffen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oneens. Heel leuk en aardig dat je een mening hebt over het klimaat, maar dat kun je ook op een andere manier laten zien dan dat je, je schoolwerk eronder laat lijden. Dat 'staken' kun je eveneens in je vrije tijd, daarvoor hoef je echt niet te gaan 'spijbelen'.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2019 - 1:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Oneens. Heel leuk en aardig dat je een mening hebt over het klimaat, maar dat kun je ook op een andere manier laten zien dan dat je, je schoolwerk eronder laat lijden. Dat 'staken' kun je eveneens in je vrije tijd, daarvoor hoef je echt niet te gaan 'spijbelen'.

    Eens, en volgens mij had het ook een grotere impact gehad als ze hun vrije tijd ervoor hadden opgegeven, want nu doen er veel mee omdat het toch maar tijdens school is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lolicia schreef:
    Oneens. Heel leuk en aardig dat je een mening hebt over het klimaat, maar dat kun je ook op een andere manier laten zien dan dat je, je schoolwerk eronder laat lijden. Dat 'staken' kun je eveneens in je vrije tijd, daarvoor hoef je echt niet te gaan 'spijbelen'.


    26 - 02 - '16