• - enkel voor TH-fans -

    Wel, ik voel me dus schuldig over Bill zijn eenzaamheid. Is het eigenlijk niet onze schuld?
    Als wij, de fans, niet zo hysterisch zouden reageren, zou Bill misschien durven buitenkomen. Met of zonder bodyguard, want met durft hij ook nog amper... De arme schat.
    Dan zou het tenminste eens een meisje kunnen ontmoeten.
    Ook al geef ik toe dat het me echt pijn zou doen om Bill met iemand anders te zien, maar wat me nog meer pijn doet is dat Bill ongelukkig is. Dat zou hij namelijk letterlijk in Bravo en ik op het einde van het artikel moest ik echt mijn tranen inslikken.
    Nee, hier op Quizlet steek ik mijn liefde voor hem niet weg. Denk er maar over wat je wil, maar ik hoef geen haatreacties.
    Wat vinden de andere TH-fans?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 18:39 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    arme bill, k heb echt mededelijde met hem..


    silence can destroy,

    ik voel me er ook schuldig over.
    Bill kan niet meer buiten zonder bodyguards, door ons.

    de eenzaamheid maakt hem kapot, en als bill kapot gaat, breekt er ook een deel van de fans.
    terwijl wij nu juist de oorzaak zijn, wij maken onszelf én bill kapot.
    Ik vind mezelf enorm egoïstisch daarvoor.

    we zeggen wel allemaal dat we van bill hem houden, maar, we zien hem pas echt graag als we hem met rust laten, hem z'n leven laten leiden, in plaats van lijden.

    en dat geldt voor heel tokio hotel.


    xxx alissa


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    in welke bravo was dat???

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 8:25 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    in welke bravo was dat???


    Die van deze week (ligt er tot dinsdag, iedere woensdag is er een nieuw nummer)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oke ze zijn goed. Maar je hebt gelijk, wat heeft het voor nut als een gek te schreeuwen?

    NightWolf schreef:
    Oke ze zijn goed. Maar je hebt gelijk, wat heeft het voor nut als een gek te schreeuwen?


    Op concerten vind ik - en Bill ook - dat niet erg, maar zijn arm er bijna afrukken als hij handtekeningen uitdeelt... Dat is er écht wel over.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sentiment schreef:
    Ik als hater reageer ook maar even.

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor hem. Ik hoop heel hard voor hem dat hij snel de liefde van zijn leven tegenkomt. Ergens verdient hij dat wel, omdat hij zoveel fans gelukkig maakt.

    -Geen hater- ....


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Dat hoort er bij?


    Some people make the world special just by being in it

    Beroemd of niet, fans of geen fans, haters of geen haters ... Bill Kaulitz is en blijft een twintig jarige man. Hij is een mens, en hij heeft ook gevoelens. En volgens ouders en leraren, hebben mannen rond die tijd steeds meer behoefte aan aandacht. Het wordt Bill volgens mij veel te veel om zijn familie zo weinig te zien, zo hard te werken en zich telkens voor te moeten doen als iemand anders. Hij verdient iemand die echt persoonlijk van hem kan houden, en niet alleen de fans.
    Ja, natuurlijk komt het voor een klein deel door de fans. Maar misschien is Bill wel door iets heel anders ongelukkig? Niemand kan weten waarom, tot hij het je zelf komt vertellen.
    Alles wat we nu kunnen doen is hopen voor Bill. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Op concerten vind ik - en Bill ook - dat niet erg, maar zijn arm er bijna afrukken als hij handtekeningen uitdeelt... Dat is er écht wel over.

    Sommige zijn gewoon overblij dat ze hun idool ontmoeten en dan doen ze domme dingen ?


    None but ourselves can free our minds.

    Ja het is natuurlijk heel triest voor hem, maar ik in mijn eentje doe niet mee aan die gekte. Ik kan er dus niet veel aan doen en maak me er verder ook niet druk over.
    Dan neemt hij maar een beroemde vriend/-in.


    Life is hard and then we die

    PACMANISDEAD schreef:
    (...)
    Sommige zijn gewoon overblij dat ze hun idool ontmoeten en dan doen ze domme dingen ?

    Ik zou ook megablij zijn, maar het laatste wat ik zou doen is hem pijn doen. Logisch toch.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja het is natuurlijk heel triest voor hem, maar ik in mijn eentje doe niet mee aan die gekte. Ik kan er dus niet veel aan doen en maak me er verder ook niet druk over.
    Dan neemt hij maar een beroemde vriend/-in.


    Hij is hetero hoor. (;


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind dat je gelijk hebt.
    maar ik denk, dat er gewoon ook "iets" met Bill is... wat weet ikniet precies

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Hij is hetero hoor. (;
    Daar gaat het nu niet over, en naja, als ik hierop doorga eindigt het weer in een felle discussie die niet over dit onderwerp gaat XD


    Life is hard and then we die