• De eerste keer dat ik haar zag was ze nog maar een klein meisje, rode golvende haren en die mooie topaas kleurige ogen. Als ik haar echt zou moeten aanvallen had ik het niet gekund, het meisje betoverde me vanaf haar plaats in haar moeders armen. Ook al was het nog maar een kleuter het had het mooiste gezichtje dat ik ooit eerder was tegen gekomen. Ik hoor het geklik van de schoenen van mijn tweelingzus op de tegels. ‘Alec, we zouden naar de bossen gaan om te rennen!’ ik knik eens en zucht diep, ik laat me van mijn stoel glijden en haal mijn cape van het kapstokje waar het speciaal voor bedoeld is. Het staat vast ik zou Renesmee Cullen krijgen.

    Alec een hoog in rang staand lid van de Volturri laat zijn ogen vallen op een vampier meisje. Opzich zou het prima moeten kunnen werken, maar het meisje zal hij nooit krijgen. Renesmee is namelijk een Cullen. En het wordt Alec dan ook al snel duidelijk dat hij geen kans bij haar maakt, het zou niet werken een bloed drinkende vampier en een vegetarische, hij denkt dat er nog een uitweg is, en dat is haar gewoon meenemen. En daar komt zijn kracht dan ook bij van pas. Alec kan mensen hun zintuigen afsluiten, en wat kan renesmee dan nog doen, als ze niks meer kan zien, ruiken, horen, en voelen?


    Rollen;
    Vriendin Taylor; Rose Brody. -grinnik-
    2 Bff's Renesmee;Destiny Bo Joy &nd
    Aantal weerwolfmeiden; Skar Marihuana
    Aantal vampiers; Bij de volturi; Arianna Rossi
    Alyssa Maria Elizabeth Cowan
    Kim Maria Jones
    Jamie Insane

    Rollen mogen ook zelf bedacht worden.

    Vul in;
    Rol;
    Naam + achternaam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Plaatje;
    Weet je een leuke titel?;

    Alles invullen anders krijg je geen rol!

    Het verhaal dat samen word geschreven met Hush. <3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 15:34 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is hij er al? :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee nog niet .;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oewh, dan wil ik een rol :Y)
    Nééh, wil je waarschuwen als hij er is? Of komt het in dit topic te staan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right