• Heei,

    Ik zoek dus een titel voor een verhaal waar ik mee ben begonnen. Het wordt een komedie-romantiek verhaal. Hier een klein stukje:

    "Yolo is not an excuse to be a whore" schrijf ik zo groot mogelijk op mijn muur. Mijn moeder gaat me vermoorden als ze het ziet. But really, who cares? Ik grinnik in mezelf en herinner me hoe geweldig ik ben. Ik trek me kast open en doe mijn lieveling batman t-shirt aan. ik stap mijn kamer uit richting het boetiekje van mijn vader, ik moest hem vandaag gaan helpen wat een wonder is. De vorige keer schold ik een jonge van 5 uit en sinds die dag hoefde ik niet meer te komen, wat ik natuurlijk niet erg vind! Als ik eindelijk bij het boetiekje ben stap ik naar binnen en zie alleen maar en groep van 5 jongens.

    Hoop dat jullie het een goed stukje vinden!
    Laat alsjeblieft een reactie achter voor een nieuwe titel en of het verhaal je leuk lijkt!

    Xx Ceylann

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 5:58 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/112035/onbeantwoorde-liefde-ll-1d/

    Hope you like it!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 13:08 ]

    Dit is geen samenvatting, dit is meer een deel van een hoofdstuk. Ik kan hier moeilijk uit opmaken waar het over gaat. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nou het gaat over een meisje jade die bevriend raakt met one Direction. Ze maken allemaal dingen mee en Harry wordt verliefd op haar. Alleen jade wilt niks met hem beginnen. Harry doet er alles aan om haar voor zich te winnen. :))

    Hoopdat dit wel help :)x

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 13:09 ]

    - I don't want your love
    - Onbeantwoorde liefde


    26 - 02 - '16

    Laat me raden uiteindelijk komen ze bij elkaar en ze leven nog lang en gelukkig (: In ieder geval vind ik de titel van Pantheon wel mooi: Onbeantwoorde liefde.


    I still think of the guitar bible.

    Neeee juist niett!
    Ik wil het orgineeel hebben en niet zoals iedereen een verhaal dat kan worden voorspelt :)

    Ceylan68 schreef:
    Neeee juist niett!
    Ik wil het orgineeel hebben en niet zoals iedereen een verhaal dat kan worden voorspelt :)

    Ik heb naar je proloog gekeken en ik zag dat je als voorbeeld Gravity hurts hebt gebruikt.


    I still think of the guitar bible.

    Jaaa dat kloptt, ik vond het een super leuk verhaal en heb het idee dus ook daarvann

    Ceylan68 schreef:
    Jaaa dat kloptt, ik vond het een super leuk verhaal en heb het idee dus ook daarvann

    Waarom vind jij je verhaal dan in godshemelsnaam orgineel?


    I still think of the guitar bible.

    Five times to say 'Yolo'.
    Five guys, five mentions