• Zoals je al kon lezen..
    Heb je ooit al eens iemand van op tv fzoo tegengekomen op straat fzoo?

    Ik, m'n zus en m'n moeder, liepen aan zee wat rond, tot er opeens zo'n groot optreden was.. o.0
    Tjah, er was veel volk, dus we ging rond het grote podium richting een ijsjeskraam. En achter het podium stonden allemaal bekende mensen. Naja ik kende er bijna niemand behalve dan Sean van Nailpin x'D


    Oh jaa, en nog veel meer
    zowals.. Als je Urbanus strips leest,
    dan weet je dat hij in Tollembeek woont, net zoals ik (A)
    En ja, ik zie die zo elke week in de winkel x'D
    Echt grappig als hij zo met zijn karretje rijdt :D

    jaaa, Geena Lisa & Steph Goosens.

    Toen het Fata Morgana in Roeselare was :') toen kon ik niet gaan kijken, kwas naar nederland naar me vriendin, mensen van de chat gaan meete, maar toen ik terugkwam van school op maandag ofzo zag ik die 2 ^^

    uhmzz, Meike van Kus al iets van 7 keer in Leiden :'D En ook nog KELLY :'D

    (...)

    O_o klinkt beetje egotripperig x3 handtekening gevwen sonder dat die mensjes erom vrage x3

    ja oke maar we waren wel een beetje dom aan doen.. we gingen de heletijd kijken of ze het egt waren.. we leken net fans O.o


    Je moet worden wie je bent.

    Urbanus
    Maaike van 'Het geslacht de Pauw'


    death to the one at the end of the serenade.

    iike ramana ;P
    van de nieuwe urigeller
    hij eng btw:|

    Renè froger tijdens een optreden in de rust Van ajax!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik Jan Leyers x'D! Dat is de papa van een vriendin van mij! Hoe toevallig o.O


    Only losers can act the way you do

    Volgens mij zag ik zondag Huub en dat andere kind van de gouden kooi fietsen op vlieland xD

    Weet et niet cker, maar ze leken wel


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Nou... ik heb ni egt iemand bekend tegengekomen, maar een van mijn chiroleidsters was een van de Kriegelband... is da bekend genoeg??? xD


    ~Emma~

    Iedereen die mij tegenkomt mag blij zijn (puh)
    Omdat ik lekker later beroemd ben(cat)(cat)[Egóó]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik niet maar mijn nichtje komt regelmatig GTST mensen tegen bij de super markt ofzow xD Ze woont vlakbij de studio

    Ja, maar ik weet nt of dat klopte, maar iemand uit mijn klas zei een paar maanden geleden dat ik op het station aan iemand uit GTST de weg had gevraagd XD
    Maar ik kijk dat programa niet, dus ik heb geen -piep- idee of 't waar is XD

    DootjuhKusj zei op 30 juli 2008 - 14:54: (zit naast me ;) )

    lol, ik woon in de buurt van roosendaal, dat is in de buurt van fijnaart (of hoe je dat ook schrijft)
    maar twee jaar geleden kwam ik opeens in de stad Frans Bauer (kots) tegen... die schijnt daar vaak rond te lopen xD

    XxX doo(K)

    (Muppy weer)
    Schiet me opeens te binnen xD:
    Ik heb een jaar of 3 geleden 's avonds in Rotterdam bij NightTown (ofzo) Jamai gezien XD maar hij was fokkin dronken XD

    Urbanus
    Maaike van 'Het geslacht de Pauw'



    Urbanus woont in Tollembeek, waar ik dus ook woon, en we zien die altijd in de delhaize x'D
    Zoo funny. :D