• Zoals je al kon lezen..
    Heb je ooit al eens iemand van op tv fzoo tegengekomen op straat fzoo?

    Ik, m'n zus en m'n moeder, liepen aan zee wat rond, tot er opeens zo'n groot optreden was.. o.0
    Tjah, er was veel volk, dus we ging rond het grote podium richting een ijsjeskraam. En achter het podium stonden allemaal bekende mensen. Naja ik kende er bijna niemand behalve dan Sean van Nailpin x'D


    Oh jaa, en nog veel meer
    zowals.. Als je Urbanus strips leest,
    dan weet je dat hij in Tollembeek woont, net zoals ik (A)
    En ja, ik zie die zo elke week in de winkel x'D
    Echt grappig als hij zo met zijn karretje rijdt :D

    Ik een keer jim bakkum en Broke uit de sirie hoke now`s best dat op mtv is ;)


    You can't touch music but music touch you

    Ik was in de stad aan het lopen, toen was ik nog wel jonger en ik kwam Koen Wauters tegen van Clouseau xD
    Vond ik vroeger goed !
    Mama had hem tegengehouden en zei tegen me dat ik hallo moest zeggen !
    Ik echt verlegen enzo, ja hij was men idool xD
    Maar hij moest snel weg :(

    xx.


    Even bad men love their mothers -

    ik heb Monique van Kus gezien, kennen jullie hun nog Nou, ik heb haar gezien in de Walibi World. We gingen karten en mijn neef zat de hele tijd naar een meisje te staren. Hij tikte mijn broer en zei: 'Is dat niet Monique van Kus?' Mijn broer antwoordde toen: 'Nee man, wat moet ze hier?'

    Maar verder, je moest je naam en handtekening op een lijstje neerzetten. En mijn neef zei toen: 'Wedden dat het Monique is?' Ik zo: 'Dat zullen wel zien op het lijstje' Wij waren aan de beurt, maar eerst de naam en handtekening. Wij gingen een bladzijde terug bladeren en daar stond het 'Monique' met haar handtekening. Mijn neef zo: 'Haha, ik zei het toch' En ik herkende haar handtekening omdat het toen nog op hun site stond.


    En mijn zus had een keer 'Bing' van GTST gezien in Rdam. Hij was aan het winkelen. Mijn broer had Charlie gezien van GTST, maar niet Lieke van Lexmond. Die ook in ONM had gespeeld.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ben Najib Amhali wel eens ''perongeluk'' tegengekomen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    In de efteling zag ik Linda de mol. ^^ Met dr hele familie enzo.
    Bij de pegasus. [Die er toen nog wel was]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 12:32 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    nicolette van dam maar ik weet niet meer waar dat was...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jody Bernal (nerd) maar die woonde toen hierzo in Delft :Y) toen verklaarde hij me nog voor gek :P


    My heart is yours and so am I

    Ja, van die mensen uit 'Spring' en dat soort dingen.
    En ook Clouseau want die ene zijn kinderen gaan naar school in Mechelen.(krul)


    effort never betrays you

    We reden in onze auto naar de zee en toen zagen we de Pfaffs. En op een andere keer toen we erheen reden zagen we Nicole en Hugo. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ben nou nog nooit een bekend iemand tegengekomen... Maaja, dat maakt ook niet zoveel uit :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jasper Erkens heb ik al tegengekomen.
    En een paar dagen geleden ben ik nog een bekende actrice van op tv tegengekomen -weet haar naam niet-. En vandaag heb ik nog een workshop gedaan bij Michael Iongbloed (SYTYCD-finalist vorig jaar)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jim (van Idols)
    Rene froger. (op het vliegveld)
    X6 van Xfactor (Mijn nicht zat daarin lollol)

    Ja, iemand van de radio -weet niet meer wie, een vriendin van mij zei dat hij iemand van de radio was- & hij wou ons blijkbaar interviewen, maar dat kon niet want we moesten door (we waren op uitstap met school;d)
    En ook in het shoppingcenter Sandrine -waarschijnlijk kennen alleen Belgische mensen haar, of Nederlandse mensen, of niemand xd-

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 14:36 ]


    None but ourselves can free our minds.

    OH, en in London Ashley & Stefan van The Midnight Beast enik wou hen nog gaan zoeken maar ik was ze kwijt geraakt. -stomme vriendinnen ;x-
    (huil)


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm, ik was 3 jaar geleden fso, op vakantie in Limburg, samen met familie. Nouja, we zaten dichtbij de duitse grens, dus gingen we naar een stad in Duitsland -vergeten welke- en daar gaf TH blijkbaar een optreden. Nouja, mijn nicht en ik wilden naar de andere kant van dat plein, maar dat kon niet, want dat stond vol met serieus hysterisch gillende fans -terwijl ze nog niet eens op het podium stonden- en dus gingen we via allemaal kleine steegjes daar proberen te komen. En toen liep opeens TH voor onze neus langs ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.