• Voor iedereen die vandaag examen van wiskunde heeft; Veel succes! Ik heb het ook en ik ben ook ten dode opgeschreven, hehe :') En ik wil niet blijven zitten, dus ik moét heel erg mijn best gaan doen zodat ik niet buis. En speciaaaaaale gelukwensen aan Annelies <3
    Straks wil ik van iedereen horen hoe moeilijk het was.


    All was well.

    Ik heb nog geen examens. Veeeel succes :')

    mijn éérste examen was wiskunde en ik heb bijna meetkunde ;o vandaag had ik Nederlands en morge economie --' nog 2weken maar ik ben het nu al kotsbeu..


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik had wiskunde deel 1 vandaag en omg, ik ben dus zwaar gebuisd :'D Dat examens was echt moeilijk en niemand van mijn klas en de andere klas met evenveel wiskunde heeft er ook maar iets van gekunnen. Dus ik ben dus werkelijk gebuisd. Pfu


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn broer had vandaag exame wiskunde (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik had vandaag examen wiskunde :Y)
    Maar zo moeilijk vond ik het niet, ik heb het nog goed gekunnen. Nu wachten op de punten :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had vandaag ook wiskunde, ik hoop op het beste, en de gene die het nog krijgen: Succes (nerd)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Omgoood. Het zou een wonder zijn als ik niet gebuist was, dat was echt nog moeilijker als dat wijf haar testen en daar had ik al altijd een buis op. Op de koop toe moest ik ook nog eens helemaal vanvoor gaan zitten en kon ik niet afkijken.


    All was well.

    Veel succes Ik heb hem al gehad !!

    Gha, ik had ook Wiskunde, en ik houu van dat vak ;x
    Het eerste deel verliep geweldigg goed by my. Maar het 2de deel is wel slecht gegaan ;x
    Maar dan nog, ik hou van wiskunde <33
    Gha x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb morgen examen wiskunde :x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, ik dacht dus ook dat ik dood ging gaan bij wiskunde, aangezien ik gisteren naar Placebo ben gegaan.

    Maar het ging vrij goed. :Y)

    Wiskunde is makkelijk :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Aan jou ook gelukwensen hoor ^^ Mijn eerste deel ging freaking goed, maar het tweede deel was moeilijk ;o

    Ik had ook wiskunde :Y)
    Kei weinig gestudeerd geen tijd, en als ik wel tijd had, wel geen zin :X
    Gelukkig ging het redelijk, alleen denk ik dat mijn punten minder gaan zijn (heb ik altijd als ik denk dat het goed ging, ging het niet goed >.<)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 14:21 ]


    Live life limitless.

    -sterft- Wiskunde stinkt


    We can only learn to love by loving.