• Ik moet binnenkort dus naar en nieuwe school,na de vakantie alleen ik ben dus bang dat ik gepsest word bij gym aangezien ik heeel erg slecht ben bij gym en geen koprol en alles durf te doen dus ben ik bang dat ze me gaan pesten omdat ik slecht ben met gym

    Das eruit
    XxX Kim

    Kim toch <3

    Je moet écht geen schrik hebben dat ze je gaan pesten want dat doen ze heus niet. Altans dat hoop ik toch en áls ze je pesten gewoon negeren ofzoo.

    xxx

    ik ben ook niet goed in gym, maar pesten doen ze me sowieso al. Maar je moet er niet bang voro zijn, dan heb je juist méér kans dat het gebeurt. Dus gwn lekker naar gym gaan en gwn je best doen,


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kim toch <3

    Je moet écht geen schrik hebben dat ze je gaan pesten want dat doen ze heus niet. Altans dat hoop ik toch en áls ze je pesten gewoon negeren ofzoo.

    xxx

    Op mijn vorige school werd ik NIET gepest maar toch heb ik zon angst ervoor. Ik ken daar niemand! gelukkig zijn hun ook nieuw want ik kom in de eerste van de middelbare

    Dat zal wel meevallen ;) egt waar ik durf ook veel dingen niet hoor bij gym. En je zei zelf dat ze allemaal nieuw zijn , dus dat komt wel goed !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Achjoh. Iedereen is wel ergens slecht in. Je moet gewoon je best doen, en niet om jezelf gaan lachen als je iets niet kunt e.d. Gewoon doen! Als iedereen ziet dat je gewoon je best doet hebben ze daar volgens mij best wel respect voor (:
    Veel succes ;- )


    Mew <3

    Oowla

    Ik ga zo ff op jouwn profiel enik zie dat jij mij hebt na-geaapt Ö

    Van op mijn ander profiel LOLLIPOPx3
    Die lijst van Naam...Ö

    Verklaring graag :P

    Oowla

    Ik ga zo ff op jouwn profiel enik zie dat jij mij hebt na-geaapt Ö

    Van op mijn ander profiel LOLLIPOPx3
    Die lijst van Naam...Ö

    Verklaring graag :P

    Ik? xD
    Beetje,vind het handig ofzeu

    Ik heb precies hetzelfde probleem.Ik kan ook geen koprol en al die andere dingen.Ik ben er gelukkig niet mee gepest.Maar ik vermeed die dingen zoveel mogelijk.Als je in een rijtje moest staan ging ik altijd ergens in het midden en dan als ik bijna aan de beurt was en de leraar niet oplette,ging ik weer achteraan staan x'D


    Lalalalalalalala.

    Wahah is niets hoor lieford <3

    Ik heb precies hetzelfde probleem.Ik kan ook geen koprol en al die andere dingen.Ik ben er gelukkig niet mee gepest.Maar ik vermeed die dingen zoveel mogelijk.Als je in een rijtje moest staan ging ik altijd ergens in het midden en dan als ik bijna aan de beurt was en de leraar niet oplette,ging ik weer achteraan staan x'D

    Ik vind een koprol gewoon dood eng! En ik krijg last van me nek
    Ik moest vroeger ookal is huilen als ik de koprol moest doen.
    Ik doe het gewoon NIET,Dan maar NIET me best doen! Ik heb altijd al een onvoldoende gehad voor gym dus.

    En trouwens wat zou je er mee opschieten als je in gym goed bent? Het gaat later in je berope toch alleen maar om hersens inplaats van het lichaam.

    (...)
    Ik vind een koprol gewoon dood eng! En ik krijg last van me nek
    Ik moest vroeger ookal is huilen als ik de koprol moest doen.
    Ik doe het gewoon NIET,Dan maar NIET me best doen! Ik heb altijd al een onvoldoende gehad voor gym dus.


    Ik had altijd wel goede punten voor gym.Maar ik durf het ook niet ofzeu hoor


    Lalalalalalalala.

    OchArme ,,Fok iedereen die jou pest..
    Gwn terugpesten (A)
    Ik bn ook niet egt goed in gym maar ik bn meestal gwn te lui om te gymen xD En dan als je moet rennen gaa ik altijd lopen en dan seggen die Fokkinders altij"d: Mens ,je bnt egt lui hè ,,en dan seg ik:
    Yep ,en ik bn der trots op (A)
    En als se je daarom gaan pesten dan slaa ik se wel met een komkommer op de kop voor je :P(baby)


    Crack a bottle

    dat is gwn zielig als ze je daarom zouden uitlachen. Niet op letten want als ze zo gaan reageren, zijn ze wel héél onvolwassen hoor

    Oohh, ik ben ook geen gymfan en de koprol kan ik ook niet, maar ik wordt er niet mee gepest, je moet je er niet te druk over maken, je zult zien dat het best wel meevalt! ;) En als je iets niet durft gewoon niet doen, als iemand een kutopmerking maakt, niks van aantrekken, alsof zij alles durven! Veel Succes!!


    Live is al work of art, you got to paint it colorful