• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    [Mijn topics. Oke Jayden vermoord dus Carter]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics & ja.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Wacht ff, er zijn twee topic 4's... XD)


    help

    [haha, Tolkien, jij vermoord toch James?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Yep... XD)


    help

    [Kan het startschot plaatsvinden want ik moet gaan en ik heb mijn berichtje al af van Jayden. :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lizzie - 7

    na een laatste knuffel van mijn stylist, stap ik op de ijzeren ring.

    James - 7

    Trillend als een rietje neem ik afscheid van mijn stylist, waarna ik op de ijzeren ring stap. Ik weet nu al dat ik de avond niet zal redden, waarschijnlijk de eerste 10 minuten niet.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Sam - 11
    Trillend als een rietje sta ik te staren naar het water. Ik kan helemaal niet zwemmen... Gewoon wegrennen van de Hoorn... Denk ik bij mezelf

    Elistar - 2
    Ik neem de omgeving in me op. Een paar Tributen staan er erg ontspannen bij, anderen staan te beven als een rietje en nog anderen staan stokstijf naar de Hoorn te staren. Mijn blik is gefixeerd op de Hoorn. Ik moét er gewoon bij geraken.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:51 ]


    help

    Alice Rue - 11

    Ik zie hoe Jayden naar me zwaait en dan gebaart dat ik hier weg moet zodra het kan, ik knik, ik was niet van plan hier te blijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7

    De buis sluit zich om me heen en ik voel hoe ik omhoog schuif. Mijn adem stok even in mijn keel als in frisse lucht binnen krijg. Helemaal boven kijk ik om me heen. Voor ons ligt water. In de verte zie ik de hoorn, op een eiland. Ik kan niet zwemmen, heb dat nooit geleerd. Ik kijk achter me, een verlaten stad staart me aan. Ik kijk naar de tributen en James kijkt me even hulpeloos aan. Ik kijk weg, aan hem heb ik niets, hij overleeft het toch niet hier. Ik kijk even naar Cee, om te peilen wat ze zal gaan doen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Weet er iemand hoe je een topic verwijderd? Als we dat weten, kan de gong afgaan ^^)

    Avani - 4
    Op mijn gemak neem ik de anderen in me op. Om sommigen moet ik echt beginnen lachen...

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:54 ]


    help

    [Dat kan alleen een mod:W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cymbeline - 5
    Glynn moet vluchten, ik zal hoognodige dingen bij de Hoorn halen en hem achterna gaan. Dan kijk ik naar Lizzie. Ik gebaar haar niet naar de Hoorn te gaan. Ik gebaar naar de stenen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James - 7
    Lizzie is mijn enige hoop. Als ze naar me kijkt zend ik haar een wanhopige blik. Ze wend haar gezicht af; mijn laatste hoop is verloren. Ik kan net zo goed in het water springen en verdrinken. Maar ik kan ook naar de hoorn toe gaan en toch proberen iets te pakken. Ik ben geen snelle zwemmer, maar ik kán wel zwemmen. Ik knik mentaal, dat ga ik doen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Okay xd Dan laten we die andere gewoon. Mag ik iemand dodelijk verwonden? ^^)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:55 ]


    help