• Ja, ik ben al drie jaar bevriend met een meisje van school en ze is nu 28 weken zwanger. (ze heeft echt een grote buik gekregen) Ze is nog maar 16 (en wilt de baby met haar moeder gaan opvoeden, plus ze zit in haar examenjaar). Maar ik moet er niet aan denken om nu zwanger te raken en haar vriend heeft hem gesmeerd :x best zielig. En ze heeft al een zwaar leven. Maargoed bij mij op school lopen 3 meisjes van 16 die zwanger zijn : O
    Ik vind het best wel erg, maar dat moeten ze zelf weten.
    Ik heb pas nog geleden de nieuwe serie op MTV 16 and pregant gekeken, best heftig..


    Maargoed, zitten er bij jullie op school ook meisjes die zwanger zijn? 0.0

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 18:51 ]


    You can run but not hide

    er waren er wel een paar.. en van eentje denk ik dat ze het is geweest. Ze loopt vaak rond met een jochie van ong. 3 jaar en ze schijnt geen broers te hebben..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ken enkele mensen van mijn leeftijd die zwanger zijn/waren. Ik ben dan 19 dus dat zie ik al eerder gebeuren als iemand van 16. Een meisje is kort geleden bevallen en een ander meisje kan ieder moment bevallen. Alleen zij hebben wel nog hun vriendjes die hen helpen in het opvoeden en verzorgen van het kindje.

    Dat lijkt me echt erg voor het meisje, maar fijn dat ze haar moeder heeft en hopelijk komt ze door het examenjaar heen want dat is niet iets wat je zomaar even doet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, bij ons zit ook een meisje op school dat zwanger is. Eigenlijk heeft ze nu zwangersschapsverlof, want ze kan elk moment bevallen.


    rules don't stop me

    Niemand, nooit zelfs voor zover ik weet. (:


    All was well.

    Ja, ik ken 1 persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niemand. Het is ooit wel eens een keertje geweest, maar dat was 6 jaar geleden, nu zou zoiets echt niet gebeuren. 'k denk ook niet dat ze dat echt op ons school toelaten. En dan heb ik het niet alleen over de directie maar ook over de mensen die het niet zouden toelaten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ken niemand, maar dat gun ik ook niemand zo jong wand dan verpiep je je hele jeugd/leven


    I'm your biggest night mare

    Zover ik weet niet, nee.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 19:20 ]


    Only losers can act the way you do

    bij mij zit er iemand op school met een kind.
    in de vakantie is ze bevallen.
    zij is nu 15 volgens mij =3
    maar die vader van 't kind is wel gewoon bij dat meisje gebleven zeg maar =3
    ik weet niet hoe het nu met haar is enzoo =3

    Wat een mooie reputatie voor die school. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijn zus, bevoorbeeld (': Ofja, ze is al 6 maanden geleden bevallen...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Neeh..
    Mijn moeder was zelf 14 jaar toen ze zwanger werd en op haar 15e moest bevallen:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Op mijn school niemand, of toch niet dat ik weet.


    Never run out of reasons to smile...

    nu niet volgens mij. x') toch niet dat ik weet^^
    er zijn er wel al paar zwanger geweest op school; maar die zijn al lang bevallen of hebben abortus gepleegd.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    nee, en ik moet er ook niet aan denken


    Life is hard and then we die