• Ik ga morgen schaatsen met mijn klas_O_
    Schaatsen is wel leuk,maar ik ben er niet zo goed in x]
    Nog iemand die gaat schaatsen met zijn of haar klas?

I need you like a heart needs a beat

Afgelopen vrijdag n_n En daarna sinterklaas gevierd, heel de klas naar de klote geholpen met stinkbommen en alles en 3 keer raden wie corvee had?

Everything means nothing, if I ain't got you.

Nee, gelukkig want ik kan niet schaatsen :'D
    Maar veel plezier morgen!

Never run out of reasons to smile...

Nee maar ik ga wel schaatsen met vrienden ooit als hier de natuurijsbaan ooit dichtvriesd. :9~ Haha dan gaan we een ijsgevecht doen man word nice ;x

when words fail, music speaks.

Nee, maar ik wil wel schaatsen! Schaatsen is leuk!
    Veel plezier!

Ik na de kerstvakantie
    eerst nog de examens...

Just a simple "I love you" (:

Wij zijn vandaag me de klas gaan schaatsen, normaal krijg ik bleinen maar ik had er geen ^^ en het licht viel 2 keer uit, dus in het donker schaatsen en iemand van mijn klas was gevallen op haar knie en ze moest naart ziekenhuis ><

Keep calm and love Zayn Malik =)

Tis veel beter gegaan dan ik dacht,ben geen enkele keer gevallen en kon redelijk hard schaatsen _O_

I need you like a heart needs a beat

Ja, spijtig genoeg wel ja --" De dag dat we ons raport moeten gaan halen -ergens volgende week denk ik- gaan we eerst schaatsen en dan pas krijgen we ons raport zodat er niemand is dat kan spijbelen -ja, daar gaat mijn plan Oo-
    Maar anyway, ik vind schaatsen dus echt doodsaai & ik snap eigenlijk niet wat daar leuk aan is x').

ik ging vlede jaar met me hele shcool schaatse..
    of teniminste soort van.. want we gingen naar een meer(ofzo)wat dus helemala bevroren was en je mog je schaatsen meenemen. maar d emeeste deden dta niet(was ik 1 van)dus hup met je schoenen erop en geloof me je valt!!:X
    en dit jaar ga ik schaatsen maar zonder me klas en school:P maar met familie..

I live in myn own Cinderella story .

al geweest