• Haaiii,

    wij zijn 2 meisje; Hedy en Melodie // en serieus we hebben de lekkerste mentor ever! XD
    De eerste schooldag waren we nogal melig met een andere vriendin van ons en hadden we voor de grap gevraagt of ie een wasbordje had, hij wou het niet laten zien maar we dwongen heb gewoon bijna. xD Dus die vriendin van ons die deed zo lachend zijn shirt omhoog en damn ! LEKKER BUIKJE! :O Yeaag we weten het, slecht en nogal raar om zo over je mentor te denken maar echt oud is ie nog niet dus het mag toch wel?? Hij is iets van 28 ofzo.
    alleen nu hebben we onszelf dik voor lul gezet! We moesten hem zo bellen dus wij bellen kregen we de eerste 2x zijn voicemail, wij die helemaal inspreken zonder dat we het door hadden! xD de 3de keer dat we hem belde, dacht ik weer zijn voicemail te hebben was dat dus blijkbaar niet zo, dus hedy zegt dood leuk tegen Melodie;; weer die voicemail van een gewel... en toen kwam hedy er pas op dat het niet zijn voicemail was.. als hedy dr zin had afgemaakt met;; geweldige mentor.. hadden we echt de lul geweest xD oke dik lul verhaal.. xD warschijnlijk ook niet zo boeient maar wat er op neer komt is..

    hebben jullie ook een vet knappe leraar die je helemaal niet knap wil vinden want je wil geen leraar knap vinden ? xD

    koeskoess. <333

    twee gekke wijfen xD

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2009 - 15:28 ]


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Oké dan? ôo
    Nee, ik heb geen knappe leerkrachten.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb niet echt knappe leerkrachten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik heb niet echt knappe leerkrachten.

    Nobody ? :O xD


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Ik heb geen leerkrachten xD


    Stop wishing, Start doing..

    Fortune schreef:
    Ik heb niet echt knappe leerkrachten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had in de basisschool een ongelofelijk koddige stagair :X Stagair dus 20 jaar ofzo xD


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Yes baby, mijn leerkracht biologie is jamjam ;D En hij is zelfs nog jonger dan de jouwe, hij is nog maar net afgestudeerd, stiekem. Maar het blijft een leerkracht:Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Wow, kinda obsessed?
    Maar neen, ik heb geen lekkere leerkrachten of zo.

    Roulette schreef:
    Oké dan? ôo
    Nee, ik heb geen knappe leerkrachten.

    WEL WAAR :3
    Haha, ja één. Van geschiedenis; net 28 geworden. Maar nee, zoiets doe ik niet haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fortune schreef:
    Ik heb niet echt knappe leerkrachten.

    Heroic schreef:
    (...)
    WEL WAAR :3
    Haha, ja één. Van geschiedenis; net 28 geworden. Maar nee, zoiets doe ik niet haha.
    Niet waar, hij is lelijk :'d


    Only losers can act the way you do

    bij ons is alles over datum *zucht*


    Love is the movement <3

    Ik heb maar één mannelijke leerkracht, hij is 26 maar hij is niet lekker :'D
    Mijn beste vriendin heeft een leerkracht van 22 en die is dan mooi. Als ik hem zou hebben, zou ik niet zomaar ineens zijn T-shirt omhoog trekken want dat is gewoon geschift. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik heb een knappe leraar :D
    24 jaar oud :d
    Getrouwd heeft een kind
    En nee ik vind hem alleen knap om te zien en hij is aardig maar meer ook echt niet =D


    dream, dare, fly!