• It's been so long! Ik ben echt al heel lang niet hier geweest, op deze site niet, en het forum! Ik mis het zo, dus ga me weer helemaal gooien op mijn stories (too much info) Het is ook best anders ineens, en veel nieuwe mensen zag ik al.
    That was it, it feels good to be back, my loves <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Welkom Back *O*


    -

    Welkom terug! (:
    Je klinkt me ergens wel bekend, maar ik kan het niet plaatsen... Ik zal je vast wel eens voorbij hebben zien komen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een paar van je namen komen me wel bekend voor. Wanneer was je hier dan actief? ^^

    Maar in ieder geval welkom terug, natuurlijk. Het lijkt alsof er opeens best wel veel oude users weer langskomen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een paar van je namen komen me wel bekend voor. Wanneer was je hier dan actief? ^^

    Maar in ieder geval welkom terug, natuurlijk. Het lijkt alsof er opeens best wel veel oude users weer langskomen. *O*

    Jij komt mij ook heel bekend voor, volgens mij hebben we wel contact gehad, long time ago ;)
    Damn, laatste keer op het forum een jaar geleden o.o en heb dus ook al een jaar geen contact gehad met mensen van deze site, veeeeels te lang geleden. Heb wel een soort van een aantal verhalen bijgehouden maar ook niet al te best (oeps)
    Ben weer helemaal in mijn element hoor ^^


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mij kom je heel vaag bekend voor, I think. En voor dat je vreemd opkijkt omdat op mijn account staat dat ik hier nog maar twee maanden ben: ik zat hier vroeger ook, maar heb toen een pauze van enkele maanden genomen en heb toen maar een nieuw account aangemaakt.
    But, welcome back! *O*

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 10:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hmm, wat komen er verdacht veel mensen van vroeger terug.. :'D

    In ieder geval welkom terug!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zit op mijn mobiel en kan dus niet kijken naar je vroegere usernames. Maar goed, welkom terug! Een jaar geleden was ik denk ik Swagnipp of Catnipp. Ik ben ook iets van een half jaar weg geweest.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Welkom terug! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wow, er komen deze week inderdaad opeens ontzettend veel mensen terug na een lange tijd inactief geweest te zijn :'D
    Maar welkom terug! Ik hoop dat je het weer net zo leuk gaat vinden als eerst dat moet haast wel, want Q is een geweldige site, haha


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Welkom terug (:
    Volgens mij ken ik jou wel!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Minions schreef:
    Welkom back *O*


    26 - 02 - '16

    Welkom terug ^^
    Ik meen je nog ergens van te herkennen (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ramazzotti schreef:
    Welkom terug! (:


    ©1998

    Welcome back!

    Wat komen er de laatste tijd veel oudjes terug.


    Queer zijn is gewoon alles

    Een paar namen komen bekend voor
    maar welcome back


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.