• Haaiii,

    wij zijn 2 meisje; Hedy en Melodie // en serieus we hebben de lekkerste mentor ever! XD
    De eerste schooldag waren we nogal melig met een andere vriendin van ons en hadden we voor de grap gevraagt of ie een wasbordje had, hij wou het niet laten zien maar we dwongen heb gewoon bijna. xD Dus die vriendin van ons die deed zo lachend zijn shirt omhoog en damn ! LEKKER BUIKJE! :O Yeaag we weten het, slecht en nogal raar om zo over je mentor te denken maar echt oud is ie nog niet dus het mag toch wel?? Hij is iets van 28 ofzo.
    alleen nu hebben we onszelf dik voor lul gezet! We moesten hem zo bellen dus wij bellen kregen we de eerste 2x zijn voicemail, wij die helemaal inspreken zonder dat we het door hadden! xD de 3de keer dat we hem belde, dacht ik weer zijn voicemail te hebben was dat dus blijkbaar niet zo, dus hedy zegt dood leuk tegen Melodie;; weer die voicemail van een gewel... en toen kwam hedy er pas op dat het niet zijn voicemail was.. als hedy dr zin had afgemaakt met;; geweldige mentor.. hadden we echt de lul geweest xD oke dik lul verhaal.. xD warschijnlijk ook niet zo boeient maar wat er op neer komt is..

    hebben jullie ook een vet knappe leraar die je helemaal niet knap wil vinden want je wil geen leraar knap vinden ? xD

    koeskoess. <333

    twee gekke wijfen xD

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2009 - 15:28 ]


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Oeh, Ik heb een knappe leraar :Y) ~ Wiskunde.
    Hij heet Jimmy ofzó xd 24 jaar ;D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    mijn leerkrachten zijn oud!

    mijn moeder zat vroeger op de zelfde school en zei kent er zels nog een paar..hoe oud zijn die dan wel???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb ooit één keer een mooie leerkracht gehad. Hij was 22 (:

    nee ik heb geen knappe leerkrachten


    live you're life

    Al mijn leerkrachten zijn vet sexy :Y) [/not] ze zijn allemaal oud :'D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Uhu, but I feel ashamed for it.
    Ofzoiets.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nope. Maar een goede vriend van mij komt volgend semester een paar lessen esthetica geven bij mij op school. Hij zal dan de enige knappe 'leraar' zijn. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Neeeah.
    Ik heb alleen een lekkere Alex op mijn school zitten, maar hij is geen leerkracht. :9~


    Where there is a sea there are pirates...

    nee niet egt!


    Ivar Oosterloo.

    Mijn Natuurwetenschappen leerkracht is cute en in het 1ste middelbaar had ik een knappe Aardrijkskunde leerkracht ;3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja
    Mijn nieuwe economie docent (A)


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms