• Nu ga ik eventjes komen vertellen over een zielighuppeltrut geval bij mij op school. Het is dus zo een meisje, dat denkt dat ze alles is. En het ook echt laat merken. Als ze de school binnenkomt wacht ze eerst om rond te kijken of iedereen haar aankijkt - voor de aandacht- en stapt dan pas verder. -I know, dat is zielig-
    Naja, vandaag ik kwam aan op school. Kwam zei voorbij. Stopt ze voor mijn neus; "Waarom kijk je naar mij?" -ik was dus gewoon een bericht aan het sturen, dus ik keek haar niet aan- en ik dacht toen echt in mijn eigen; "Omg, hoe zielig kun je zijn." Dus ben eigenlijk gewoon beginnen lachen in haar gezicht waardoor ze haar gekwetst voelde.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 15:31 ]

    haha,
    lekker voor haar:$.


    Smiling but close to tears.

    ik zou me ook kapot lachen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Lekker voor d'r.
    Ik zou hetzelfde als jij gedaan hebben :Y)

    Pathetic :3
    Je hebt haar een poepie laten ruiken :'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    haha ik had der uitgescholden :$


    We can only learn to love by loving.

    Haha, zielig kind :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Zielig kind dat ze is ><


    Just a simple "I love you" (:

    Bedoel je niet ; Waarom kijk je NIET naar mij?
    Of snap ik het even niet x)

    Krullerd schreef:
    Bedoel je niet ; Waarom kijk je NIET naar mij?
    Of snap ik het even niet x)

    Dat meisje wou dus de aandacht opeisen en wil steeds dat iedereen naar haar kijkt. Doordat Joyce niet aan het kijken was, voelde ze zich niet populair of zo, weet ik veel. En wou ze ook haar aandacht.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wat jammer nou voor haar. -ahum-


    we've only said goodbye with words

    Haha. Wat is haar naam?


    All was well.

    Krullerd schreef:
    Bedoel je niet ; Waarom kijk je NIET naar mij?
    Of snap ik het even niet x)

    Nene, ik bedoel echt waarom kijk je naar mij. Gewoon puuuur om de aandacht x'D

    LIZEPIET schreef:
    Haha. Wat is haar naam?

    Da wetk ni.

    MARRYMEBO schreef:
    haha ik had der uitgescholden :$


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sneu kind jah :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo