• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:48 ]

    Ik kan me wel vinden in wat je schrijft. Misschien ook wel doordat ik dit alles een beetje ontgroei en interesse verlies.


    26 - 02 - '16

    Herkenbaar, ik refresh ook heel vaak, maar als ik zie dat er niets gebeurd ga ik vaak iets anders doen....dat helpt natuurlijk ook niet echt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben het met je eens.


    16 - 09 - '17

    Ik denk er niet aan om Q te verlaten ofzo, maar ik herken mezelf wel heel erg in wat je zegt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Same. Ik refresh ook de hele tijd, maar voor de rest weet ik nooit zo goed wat ik verder nog kan doen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bakugou schreef:
    Ik denk er niet aan om Q te verlaten ofzo, maar ik herken mezelf wel heel erg in wat je zegt.


    dit ^


    ~My Mind Is Free~

    Ja, same, eigenlijk. Is heel jammer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Misschien brainstormen om vernieuwingen voor de site te bedenken die het wel weer leuk/spannend voor je zouden maken?


    At the end we're all cursed

    Bakugou schreef:
    Ik denk er niet aan om Q te verlaten ofzo, maar ik herken mezelf wel heel erg in wat je zegt.


    Dit dus. Ik moet zo hard zoeken naar stories om te lezen. Of ze zijn slecht geschreven, of nooit af geschreven, of het is tokio hotel/one direction/justin bieber/you name it. Goede OP stories vind ik zelf amper, dat is of supercliché met een fanfic twist - een band die niet bestaat bv -, of met van die perfecte characters die dan depressief zijn of iets. Harry Potter fanfics worden ook snel saai, alles lijkt op elkaar. Zus van Malfoy/Harry die ineens opduikt, dochter/zoon van Voldemort/Bellatrix/of iets die dan ofwel Harry Potter gaat tegenhouden en goed wordt, of de tweede Chosen One is.

    Veel reacties krijg ik ook niet op mijn stories, en wat je zegt, de topics zijn ook niet heel interessant meer. Ik zie het vaak al aan de usernames van mensen dat er of niks wordt gepost of het slecht is. Vaak zijn de goede verhalen geschreven door mensen met een username zonder al te veel cijfers, met hoofdletters, etc.
    Dus ja...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik herken me wel een beetje in wat je zegt.
    Maar, met zeggen dat iedereen zichzelf er in herkent komen we natuurlijk nergens. Met samen oplossingen bedenken echter wel.
    Misschien dat we met z'n allen kunnen brainstormen over leuke concepten voor de site?

    Wat ik persoonlijk erg mis zijn leuke en originele wedstrijden, zoals bijvoorbeeld een tekenwedstrijd (hint! :Y)) of iets compleet anders. Ik weet dat er al wedstrijden zijn, maar die gaan vaak over schrijven. Misschien is het leuk om het eens over de andere boeg te gooien?

    Of anders iets nieuws naast de quizzen, gedichten, lijstjes, stories, enz. Ik heb hier zelf nog niet echt een duidelijk idee voor, maar misschien dat er anderen zijn die iets leuks weten?

    Je weet toch dat je daar zelf iets aan kunt doen he? ;) En dit geldt voor iedereen die hier op reageert dat die het ermee eens is, en dit is niet op een vervelende manier ofzo. Maar dit soort topics worden eens in de zoveel tijd geopend en dan klaagt iedereen weer eens, en iedereen is het daarmee eens.
    Wat nu als je zelf meer lijstjes gaat maken? Of wat nu als je sneller een topic opent? Vroeger werden voor ieder klein ding een topic geopend. Het regent: wie is er nat geworden? De zon schijnt: wie is er aan het genieten? Een vlieg gevangen tussen een boek: haha, wat grappig. Zie, en nu worden alleen nog maar voor grote dingen topics geopend, waarschijnlijk omdat er zoveel werd geziekt. Begrijp me niet verkeerd, maar dan waren er een of twee personen die klaagden dat het niet nodig was daarvoor een topic te openen en langzaam zijn mensen daarmee gestopt. En wat ik ook mis, zijn de lowkey rpg's, waarbij je geen heel boekwerk moet neerpennen om mee te doen, of de rollen en de opmaak van de post nog mooier is dan de inhoud. De rpg's waarbij je twee regeltjes schreef, maar waar je toch interactie had.
    Maar dat is mijn punt: nadat je dit topic hebt geopend, ga andere dingen doen op Quizlet. Maak een quiz, schrijf een gedicht! Mensen volgen wel. Het forum is nu alweer levendiger dan het een jaar geleden was lijkt mij. Dat komt ook omdat er meer topics zijn bijgekomen. Dus wees niet bang om zelf iets te doen. Mensen zullen je voorbeeld wel volgen en meer dingen gaan doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Je weet toch dat je daar zelf iets aan kunt doen he? ;) En dit geldt voor iedereen die hier op reageert dat die het ermee eens is, en dit is niet op een vervelende manier ofzo. Maar dit soort topics worden eens in de zoveel tijd geopend en dan klaagt iedereen weer eens, en iedereen is het daarmee eens.
    Wat nu als je zelf meer lijstjes gaat maken? Of wat nu als je sneller een topic opent? Vroeger werden voor ieder klein ding een topic geopend. Het regent: wie is er nat geworden? De zon schijnt: wie is er aan het genieten? Een vlieg gevangen tussen een boek: haha, wat grappig. Zie, en nu worden alleen nog maar voor grote dingen topics geopend, waarschijnlijk omdat er zoveel werd geziekt. Begrijp me niet verkeerd, maar dan waren er een of twee personen die klaagden dat het niet nodig was daarvoor een topic te openen en langzaam zijn mensen daarmee gestopt. En wat ik ook mis, zijn de lowkey rpg's, waarbij je geen heel boekwerk moet neerpennen om mee te doen, of de rollen en de opmaak van de post nog mooier is dan de inhoud. De rpg's waarbij je twee regeltjes schreef, maar waar je toch interactie had.
    Maar dat is mijn punt: nadat je dit topic hebt geopend, ga andere dingen doen op Quizlet. Maak een quiz, schrijf een gedicht! Mensen volgen wel. Het forum is nu alweer levendiger dan het een jaar geleden was lijkt mij. Dat komt ook omdat er meer topics zijn bijgekomen. Dus wees niet bang om zelf iets te doen. Mensen zullen je voorbeeld wel volgen en meer dingen gaan doen.


    ^ Dit


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hannibal_Lecter schreef:
    Ik herken me wel een beetje in wat je zegt.
    Maar, met zeggen dat iedereen zichzelf er in herkent komen we natuurlijk nergens. Met samen oplossingen bedenken echter wel.
    Misschien dat we met z'n allen kunnen brainstormen over leuke concepten voor de site?

    Wat ik persoonlijk erg mis zijn leuke en originele wedstrijden, zoals bijvoorbeeld een tekenwedstrijd (hint! :Y)) of iets compleet anders. Ik weet dat er al wedstrijden zijn, maar die gaan vaak over schrijven. Misschien is het leuk om het eens over de andere boeg te gooien?

    Of anders iets nieuws naast de quizzen, gedichten, lijstjes, stories, enz. Ik heb hier zelf nog niet echt een duidelijk idee voor, maar misschien dat er anderen zijn die iets leuks weten?


    Jaaaaa tekenwedstrijd!!!
    Maar die ga ik niet organiseren :') Ik had hem drie jaar terug ofzo gedaan en is keiveel werk, dus dan komt dat in de zomer en tot die tijd mag iemand anders het doen. :P

    Laten we een lijstje maken met wie wat zou willen doen om Q leven in te blazen, wie weet motiveert dat!




    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik snap je volledig. Eerder was ik echt verslááfd aan Quizlet, zat ik er de hele dag op en deed ik op vanalles mee enz.. Nu "vergeet" ik het heel vaak en heb ik fases dat ik weer even terug kom en dan toch weer ga, echt jammer. :(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    JA. Dat heb ik dus ook. En mijn oplossing is dat ik om de haverklap topics open.
    En ik zou het heel tof vinden als andere mensen dat ook doen, want dan gebeurt dat ook weer <3
    Oké, ik typ zo verder want ik heb een heel heftig gesprek
    doei


    Tijd voor koffie.