• De stelling van vandaag luidt:
    In Nederland zouden ze ook moeten instellen dat je pas op je 21e alcohol mag drinken (zoals in de VS).

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens.
    De jeugd is veel te vrij, we kennen geen grenzen meer...

    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.

    FromLaToRome schreef:
    Oneens. Zo oud? Vergeet het. Kinderen onder die leeftijd gaan toch zowieso drinken, of het nu verboden is of niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oneens. Want dan moet ik nog langer wachten voordat ik het eindelijk legaal mag :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, háát aan alcohol


    Love isn't blind; it just only sees what matters.

    Genius schreef:
    Niet mee eens; kinderen onder de 21 komen er dan toch nog wel aan dus ik denk niet dat het veel nut heeft.


    kinderen van 12 kunnen er ook aan komen
    dan zouden we het net zo goed helemaal kunnen afschaffen ><


    If you're going to hell, keep going

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Ik kan er ook aan komen, ben ook 12.
    Dus qua leeftijd boeit het niet, op de een of andere manier komt iedereen eraan.
    Maar.. Liever niet. Anders flipt m'n moeder helemaal als ze erachter komt dat ik weleens drink.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Genius schreef:
    Niet mee eens; kinderen onder de 21 komen er dan toch nog wel aan dus ik denk niet dat het veel nut heeft.

    geen idee


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ik heb het sowieso niet op drank; vaak worden mensen er agressief/hebberig etc. van, en daar houd ik niet zo van.
    Maar toch, het zal helemaal niks helpen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alcohol; echt. Als ik er maar aan denk, dan draait mijn maag al om. Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand dat nu lekker kan vinden. o.o
    Laat het maar aan de Noordelijke landen over, die hebben dat wel nodig, maar zo kinderen van 11-12 die beginnen te roken & te drinken en weet ik wat allemaal, da's echt niet cool. Da's onverantwoordelijk.
    Met zo'n mensen wil ik liever niets mee te maken hebben. Drink dan toch cola ofzo, da's 100x keer gezonder en 100x keer veiliger.


    Where there is a sea there are pirates...

    mij best, ik lust toch geen drank.


    You are beautiful, you are love.

    Oneens.


    effort never betrays you

    als mensen onder de 21 alcohol willen, krijgen ze het tog wel ergens


    A woman's best make up is her smile