• Hey, mensen!

    Weet niet of hier al een topic over is, dus schiet me niet gelijk af.
    Alleen ik vraag me af waarom mijn pasfoto het opeens niet meer doet, en het me ook niet lukt een nieuwe te uploaden?
    Wie heeft dit probleem nog meer, en weet iemand waar het aan ligt?

    Een fijne dag nog gewenst,

    — Occultist

    [ bericht aangepast op 20 april 2020 - 14:55 ]


    [ heaven knows ]

    Het enige dat ik weet is dat dit probleem aan de mobiele versie lijkt te liggen. Op mn telefoon zie ik geen pasfoto bij jou, maar op mn laptop wel.


    Stenenlikker

    Mijne doet het ook opeens niet meer, ik vermoed dat dit te maken heeft met Tinypic wat gestopt is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Edit: Ik probeerde net m'n pasfoto te vervangen op de computer en hij doet het inderdaad niet. RIP pasfoto's :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Delahaye schreef:
    Het enige dat ik weet is dat dit probleem aan de mobiele versie lijkt te liggen. Op mn telefoon zie ik geen pasfoto bij jou, maar op mn laptop wel.

    Dat is vreemd. . . Ik zie namelijk helemaal geen pasfoto meer, of dat nu op de mobiele versie is of op de laptop.
    Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan, want ik vind het best vervelend.


    [ heaven knows ]

    Occultist schreef:
    (...)
    Dat is vreemd. . . Ik zie namelijk helemaal geen pasfoto meer, of dat nu op de mobiele versie is of op de laptop.
    Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan, want ik vind het best vervelend.


    Same, op allebei niet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Alleen bij Delahaye zie ik een pasfoto staan


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Occultist schreef:
    (...)
    Dat is vreemd. . . Ik zie namelijk helemaal geen pasfoto meer, of dat nu op de mobiele versie is of op de laptop.
    Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan, want ik vind het best vervelend.


    Oké, dat is extra weird, want hoe zie ik dan wel een pasfoto bij jou en anderen niet? Whut, haha.


    Stenenlikker

    Ik zie bij SPECS en Occultist geen profielfoto. Bij alle anderen in dit topic wel gewoon.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, er zijn echt maar drie mensen bij wie ik een pasfoto zie staan, what

    Edit: de mijne zie ik ook

    [ bericht aangepast op 20 april 2020 - 18:56 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maar verder niemand weet hoe het komt of hoe het op te lossen is?


    [ heaven knows ]

    Same here. Had er gisteravond ook last van en tot nu toe nog steeds. Hopelijk wordt dit snel opgelost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dit ook, beide pc en mobiel maar heb enkele dagen geleden een MOD hierover ingelicht. Hoop inderdaad ook dat het snel wordt opgelost.

    Occultist schreef:
    Maar verder niemand weet hoe het komt of hoe het op te lossen is?


    Wat raar! Nee, wij als mods weten er ook niks van helaas. Heel vreemd idd, want dit was hiervoor nooit een probleem en er is niks aan de site veranderd (zover wij weten)... Het staat op de to-dolist en we hopen dat het snel wordt opgelost!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)
    Wat raar! Nee, wij als mods weten er ook niks van helaas. Heel vreemd idd, want dit was hiervoor nooit een probleem en er is niks aan de site veranderd (zover wij weten)... Het staat op de to-dolist en we hopen dat het snel wordt opgelost!!

    Nee, precies, hiervoor had ik er ook nooit problemen mee. Als ik het had kunnen veranderen, had ik er geen klachttopic over aangemaakt, maar zelfs dat wilt 'ie (bij mij) niet doen. Hopelijk kan het snel opgelost worden, maar ik wacht geduldig. Fijn dat je even gereageerd hebt!


    [ heaven knows ]

    Wanneer ik probeer een nieuwe pasfoto te uploaden wordt ik doorgewezen naar onbestaande webpagina en staat er in beeld 'error webpage not found'
    Wellicht weten jullie inmiddels meer over deze bug en hoe deze op te lossen is.


    CTN