• Omg x)
    Eens een tijdje geleden hadden we biologie en de leerkracht had ons gevraagd om noten mee te brengen. Dus brengt iedereen walnoten mee. Maar onze leerkracht is zo'n olifant, echt. Iedereen maakt zijn toetsen gewoon samen en die merkt daar ook niets van. En als hij de leerstof uitlegt luistert er toch niemand, ze praten dan gewoon luider om op zijn zenuwen te werken. Best grappig soms. x)
    Maar dus; iedereen bracht walnoten mee en ze waren er mee door de klas aan't gooien. De leerkracht zag dat niet, want die staat altijd met zijn rug naar de klas. En dan werd het echt heel erg rumoerig enzo en misschien had hij het wel door - ik weet het niet - maar toen vloog er plotseling een grote dikke vette noot tegen het raam en dat was echt superluid! En die leerkracht draait zich meteen om en roept: 'Wat was dat godverdomme?!!!' Die werd echt razend. En Tegelijkertijd staat J. op en roept: "Mijn god! Hebben jullie dat gezien?! Die vogel vloog gewoon tegen het raam!!!' En die stond daar te wijzen naar dat raam, zo met wijd opengesperde ogen, heel erg geloofwaardig. En iedereen begon dat te bevestigen en zo geschrokken te knikken enal.
    En weetje? Die leerkracht geloofde dat gewoon. x'd
    Hij is echt dom; maar echt, ongelooflijk. x'd

    Ik dacht; ik vertel het even (':
    Heeft iemand nog iets hilarisch te vertellen? Maar echt zo van die genante situaties of iets grappigs dat jou of iemand anders is overkomen ofzo? ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    HAHAHAHA
    Ik heb echt een domme scheikunde leraar. Die kan géen orde houden, en hij heeft een irritant accent waaraan ik me erger. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    whaha


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hahaaaaa :'D
    Hij is achterlijk :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Heroic schreef:
    HAHAHAHA
    Ik heb echt een domme scheikunde leraar. Die kan géen orde houden, en hij heeft een irritant accent waaraan ik me erger. :'D

    Bij ons ook! Die komt zo van over het water (van linkeroever dan) en die praat echt zo stom x'd
    En die's zo dik, alleja. Niet 'dik', maar hij heeft zo'n keigrote buik en die zit gewoon hem gewoon in de weg x'd
    En hij kan totaal geen orde houden ook. Echt stom. Maar hij geeft wel te makkelijke toetsen.
    Een keer heeft die de dag voor we een test hadden een test van een andere klas aan ons gegeven, zodat we er een idee van hadden wat ons te wachten stond. En we moesten die test dus met ons boek maken.
    De volgende les kregen we gewoon DEZELFDE test. Maar echt dezelfde. Geen enkele vraag was veranderd.
    Ik vond het echt handig eigenlijk x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Hannahisleuk schreef:
    Hahaaaaa :'D
    Hij is achterlijk :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Geweldig die leraren..
    Onze leraar van duits zegt dat ze een SM-kelder heeft.. o.0

    KimberlyX33 schreef:
    Geweldig die leraren..
    Onze leraar van duits zegt dat ze een SM-kelder heeft.. o.0

    Misschien betekent dat iets anders in duits? x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    KimberlyX33 schreef:
    Geweldig die leraren..
    Onze leraar van duits zegt dat ze een SM-kelder heeft.. o.0

    Mijn Duits lerares heeft een keer een foto naar de klas meegenomen, waar zei staat met een kaal geplukte kip, en ze zit met 'r in hand in die kpi zijn reet.
    Nee echt, toen ik dat zag moest ik bijna overgeven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Mijn Duits lerares heeft een keer een foto naar de klas meegenomen, waar zei staat met een kaal geplukte kip, en ze zit met 'r in hand in die kpi zijn reet.
    Nee echt, toen ik dat zag moest ik bijna overgeven.

    Wahahahahahaha;
    Iiiiieuw x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Whahaahaha, geweldig xd

    Mijn leerkracht mo (muziek) heeft best wel geweldige opmerkingen zoals; 'Ge hebt toch gene stress hé, want stress is voor bijen die teveel chips hebben gegeten en niet meer in de bijenkorf geraken.' Dat klinkt echt wel debiel als ik dat zeg maar hij is echt grappig :'3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 14:40 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha! x'D
    Wel, 2 jaar geleden in een koude klas, staat redelijk vaak de deur open omdat we er soms weg moesten voor iets. En haha, opeens vlogen er 2 duiven binnen in de klas. Ze waren echt kei wild en iedereen gillen enzo. Ze vlogen zelfs bijna tegen mensen hun kop. :')
    Er was er een naast mij aan het raam en iemand raakte die aan en dan vloog die weer wild weg en botste enzo.
    Haha, dat was echt verschieten! x')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had een keer ruzie met een jongen en hij wa spropjes naar mijn hoofd aan het schieten ik werd kwaad en rende door de klas achter hem aan en die jongen schreeuwde bang juf help help juf ze achtervolgtme help aa help help!!! mn vriendinne kwamen neit meer bij zelfs de jongens
    ik moest wel wat behoorlijk kut is op de gang terwijl ik niks had gedaan

    wij waren zo eens een spelletje aan het spelen in de klas en ik moest vanvoor komen en mijn vraag was; Wat is de grootste bergketen of waar ligt hij ofzoiets ik weet het niet meer en ik zei echt vol overtuiging: DE MOUNT EVEREST! en ik maakte zo een berg met m'n armen en heel de klas lag plat te gaan en ik begreep er niks van, had ik dus de vraag verkeerd begrepen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Wat een achterlijke vent :'D


    Just a simple "I love you" (: