• De uitleg van Emrys over Camp NaNoWriMo
    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?


    Maar dit gaat niet alleen over deelname (daar is een ander topic voor).

    Ik ben geen Moderator of zoiets (en ik weet ook niet of dit mag), maar ik had het idee om Schrijf Marathons te organiseren.

    Gewoon hier een datum + tijd aangeven en dan kunnen de anderen reageren wie er mee doet. Dan kan ik ook in de beginpost zetten wanneer er weer een schrijfmarathon is en wie er meedoet. Het hoeft niet alleen voor Camp NaNoWriMo te zijn. Gewoon, iedereen die meer tijd wilt besteden aan zijn of haar verhaal mag mee doen aan een marathon.

    Nogmaals, ik weet niet of het mag.


    Schrijf Marathons:
    12 April, 2013 * 7 p.m. - 10 p.m


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Is dit niet ongeveer hetzelfde principe als een word-war, maar dan langer?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm, ik denk dat ik maar pas. Vooral omdat het zo laat is. Bovendien heb ik liever de kortere word wars

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 21:34 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Hmm, ik denk dat ik maar pas. Vooral omdat het zo laat is. Bovendien heb ik liever de kortere word wars


    Je hoeft ook niet de volledige 3 uur mee te doen, ik bedoelde meer van oké, iedereen kan meedoen en het maakt niet uit hoe lang!
    En ja, het is hetzelfde principe als de word wars *komt daar nu pas achter*


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het is op zich wel een leuk idee, maar zoals de rest al zegt lijkt het erg op de word wars. Dit had trouwens ook wel gewoon in het algemene topic gekund, want dat is niet alleen voor de deelname - ook dit past daar wel, want de word wars en al het gepraat hoort immers ook daar thuis. Als we het daarbij houden overspoelen we Q tenminste ook niet met NaNo topics. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is op zich wel een leuk idee, maar zoals de rest al zegt lijkt het erg op de word wars. Dit had trouwens ook wel gewoon in het algemene topic gekund, want dat is niet alleen voor de deelname - ook dit past daar wel, want de word wars en al het gepraat hoort immers ook daar thuis. Als we het daarbij houden overspoelen we Q tenminste ook niet met NaNo topics. (:


    Haha, ja, sorry -.-'
    Ik had dus zo'n idee van Hé ik heb zin een schrijf marathon *maakt topic aan en ziet 1 reactie*
    Owjaaaaa, het lijkt nogal op de word wars *zucht*


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Als je wilt sluit ik je topic en kan je het altijd vragen in het topic van de Q-writers. Daar houden ze ook word-wars en heb je elke week een streefdoel voor het aantal woorden dat je moet schrijven.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    Als je wilt sluit ik je topic en kan je het altijd vragen in het topic van de Q-writers. Daar houden ze ook word-wars en heb je elke week een streefdoel voor het aantal woorden dat je moet schrijven.


    Graag. En mooie username btw


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dankje, en slotje :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn