• want ik ben de huissleutels kwijt..
    En misschien denken jullie dat ik overdrijf, maar nee. Dat doe ik echt niet.
    Ik was naar het winkelcentrum gegaan en had ze aan me vriendin gegeven, maar zij kon het op een gegeven moment niet meer vinden. :S
    Dit is echt al de 6e keer ofzo dit jaar.. ><
    Damn, iemand tips ofzo? o.o


    ok

    tja ik kan alleen zeggen, van ze niet verliezen xD


    Stop wishing, Start doing..

    Er beter op letten? Ze niet 'zomaar' ergens instoppen?

    Er inderdaad beter op letten.


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    Er beter op letten? Ze niet 'zomaar' ergens instoppen?

    Ja maar tips hoe ik me moeder ga overleven :\


    ok

    de enige oplossing is denk ik alleen maar beter bij houden, een vaste plek ofzo?

    Maar waarom zou ze je om zoiets willen 'vermoorden'? Als ik iets kwijtraak, dan zegt ze gewoon 'kan gebeuren' en dat is het ;s
    Zeg gewoon de waarheid zeg, wat anders kan je doen? ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Maar waarom zou ze je om zoiets willen 'vermoorden'? Als ik iets kwijtraak, dan zegt ze gewoon 'kan gebeuren' en dat is het ;s
    Zeg gewoon de waarheid zeg, wat anders kan je doen? ;s

    haha mijn god was mijn moeder maar zo.
    dit is niet de eerste keer dat ik iets kwijt raak. en ik weet nu al wat ze gaat zeggen, want ik was onderweg naar stad om mijn fietsslot te laten breken omdat ik mijn fietssleutel [/alletwee+reserve] had kwijtgeraakt, en dan raak ik ook nog eens onderweg mijn huissleutels kwijt. en daar zat ook nog eens de enige keldersleutel aan. [/onze kelder is apart van ons huis]


    ok

    aan een sleutelhanger hangen of zo. Dat het groter is en minder moeilijk te verliezen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Madena schreef:
    (...)
    haha mijn god was mijn moeder maar zo.
    dit is niet de eerste keer dat ik iets kwijt raak. en ik weet nu al wat ze gaat zeggen, want ik was onderweg naar stad om mijn fietsslot te laten breken omdat ik mijn fietssleutel [/alletwee+reserve] had kwijtgeraakt, en dan raak ik ook nog eens onderweg mijn huissleutels kwijt. en daar zat ook nog eens de enige keldersleutel aan. [/onze kelder is apart van ons huis]

    Nja, da's ook handig ;s
    Je moet je spullen beter bij je houden en niet aan een vriendin geven of ergens rondslingeren. Ik raak bijna nooit iets kwijt, in mijn tas ligt alles ordelijk per vakjes, want da's belangrijk. Da's gewoon je eigen discipline waar je aan moet werken en da's volgens mij ook wat je moeder ervan denkt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Nja, da's ook handig ;s
    Je moet je spullen beter bij je houden en niet aan een vriendin geven of ergens rondslingeren. Ik raak bijna nooit iets kwijt, in mijn tas ligt alles ordelijk per vakjes, want da's belangrijk. Da's gewoon je eigen discipline waar je aan moet werken en da's volgens mij ook wat je moeder ervan denkt.

    ja daarom maar ik ben nou eenmaal onhandig .__.
    haha op dit moment ben ik zo bang voor haar he.


    ok

    Madena schreef:
    (...)
    ja daarom maar ik ben nou eenmaal onhandig .__.
    haha op dit moment ben ik zo bang voor haar he.

    Bied je excuses dan aan en beloof haar dat je het de volgende keer niet zult doen en doe dat dan ook niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Bied je excuses dan aan en beloof haar dat je het de volgende keer niet zult doen en doe dat dan ook niet.

    Denk niet dat dat helpt bij haar omdat dat zo vaak is gebeurd ><
    Maarja, dankjewel hoor voor je moeite.(flower)


    ok

    Madena schreef:
    (...)
    Ja maar tips hoe ik me moeder ga overleven :\

    Koop een bos rozen en een kg bonbons :Y)
    [/nee, ik zou 't echt niet weten]

    Eerlijk vertellen. En dan je excuses aanbieden aan je moeder, en zorgen dat het niet meer gebeurt :')

    OMYGOD,
    ik weet het al.:$

    Me moeder gaat donderdag op vakantie en als we dan afscheid nemen zeg ik nog even heel vlug
    'oh ja mama ben trouwens de sleutels kwijt.'
    'ach liefieeeee maaakt niet uit ik ga je missen pas goed op jezelf en wees lief voor je tante doeidoei!'

    :X


    ok