• [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 14:38 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Heel gaaf zeker doen. Maar je weet dat je de naam Renée zo schrijft he? :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk idee.
    Ik zou het zeker kopen.


    hoi, jij bent leuk.

    Decoy schreef:
    Heel gaaf zeker doen. Maar je weet dat je de naam Renée zo schrijft he? :$

    Ik ken(de, ze is gestorven) iemand die Reneé heet :] En ik draag het verhaal zeg maar aan haar op. dus..


    all I want for christmas is a girlfriend

    WILLIAM schreef:
    Leuk idee.
    Ik zou het zeker kopen.

    Thanks :'D <3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Ik ken(de, ze is gestorven) iemand die Reneé heet :] En ik draag het verhaal zeg maar aan haar op. dus..

    Hm oké, appart. Nog nooit van gehoord die naam. Ikzelf heet Renée dus ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het wel een gaaf idee =) Heel origineel, het lijkt me wel leuk om te lezen =).

    Ikzelf ben pas begonnen aan een boek, maar aan uitgeven denk ik nog niet echt. Ik moet het eerst maar eens zien af te krijgen, da's mijn hoofddoel, want ik heb er altijd moeite mee om verhalen helemaal af te krijgen x'd.


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Naja, buiten dat ben ik bezig met twee(?) boeken van één ben ik nog niet helemaal zeker. Al is mijn hoofddoel hem eerst maar eens af schrijven.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 16:34 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind het wel nice dat je misschien een boek gaat uitgeven
    Ikzelf ben ook bezig aan een boek te typen. Maar ik weet niet of ik die ga uitgeven. Ik ga eens een stukje hier op Quizlet zetten en zien wat de reacties erop zijn :)

    Timeturner schreef:
    Ik vind het wel een gaaf idee =) Heel origineel, het lijkt me wel leuk om te lezen =).

    Ikzelf ben pas begonnen aan een boek, maar aan uitgeven denk ik nog niet echt. Ik moet het eerst maar eens zien af te krijgen, da's mijn hoofddoel, want ik heb er altijd moeite mee om verhalen helemaal af te krijgen x'd.

    Ja dat heb ik ook wel :'] maar het is meestal alleen het begin waar ik moeite mee heb, en daarna gaat het wel :]
    Maar ja, veel succes x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik ook wel :'] maar het is meestal alleen het begin waar ik moeite mee heb, en daarna gaat het wel :]
    Maar ja, veel succes x]


    Ja, het begin is ook moeilijk x] Meestal heb ik wel een idee waar ik het mee wil laten beginnen, maar dan loopt het uiteindelijk toch op iets anders uit X'D. En ik ben nogal perfectionistisch, dus het duurt bij mij nogal ene tijdje voordat ik een hoofdstuk, laat staan een heel boek, af heb X'D.

    En bedankt =) Jij ook succes!


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Stoer!
    Ik ben bezig met twee verhalen, maar dat is allebei met een celeb erin, dus uitgeven zit er niet in.


    Brubl

    undercover schreef:
    Stoer!
    Ik ben bezig met twee verhalen, maar dat is allebei met een celeb erin, dus uitgeven zit er niet in.
    Ok, ja dat snap ik xd maar ja, voor jezelf houden, of op het internet posten is ook leuk :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Leuk dat je het probeert!
    Maar volgens mij heb ik een foutje ontdekt. Hoe zal het zijn, moet dat niet: hoe zou het zijn?
    Ik weet het niet zeker, maar het idee is wel leuk (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Leuk dat je het probeert!
    Maar volgens mij heb ik een foutje ontdekt. Hoe zal het zijn, moet dat niet: hoe zou het zijn?
    Ik weet het niet zeker, maar het idee is wel leuk (:

    Dank je (: En ik laat er aan het einde nog wel iemand naar kijken hoor xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Dank je (: En ik laat er aan het einde nog wel iemand naar kijken hoor xd

    Haha, ik zag het gewoon even, dus ik dacht: even zeggen :'D


    Never run out of reasons to smile...