• Awesooooooooooome.

    Mah verslag in het kort;
    Gister ging ik dus met Gwen(=Sweetpresea) naar escape the fate in de Melkweg. We stonden echt héél dichtbij, alleen helaas ook dichtbij de pit, waardoor we de hele tijd geduwd werden. Maar in ieder geval, er waren twee bands waarvan een nederlandse en Deaf Havana. En voor ons stond een hele leuke jongen met een blokjespet. Toen schreeuwde de zanger van Deaf Havana dat hij iedereen aan de zijkanten wou, dus werden we helemaal platgedrukt waardoor ik struikelde en in de armen van de gast met de blokjespet viel. -kwijl- De eerste band, de nederlandse was alléén maar geschreeuw. But Deaf Havana was echt awesome. But oké, toen Etf éindelijk begon ging iedereen schreeuwen, en escape the fate was écht goed, en Craig was suuuuuuuuuuper hawt. Bryan ook, en Max al helemaal. De drummer was ook koel want toen hij zijn drumstokjes wou gooien ging hij een beetje met ons dollen door de hele tijd heen en weer te lopen, ons te laten schreeuwen maar dan die stokjes niet gooien. Helaas gingen ze niet zo heel lang spelen. At the end, toen ik en Gwen naar buiten liepen stond de blonde gitarist bassist van Deaf Havana buiten cd's te verkopen, en vroeg of we er een wouden, but we said no. Toen we bij de brug zeiden toen bedacht ik me dat we er misschien ook een kus bij konden krijgen. En dus liepen we terug om er een te halen. Gwen tikte hem toen aan, waarna ze vroeg of we een cd + een kus mochten. En toen kregen we allebei een kus op onze wangen want wij waren een van de weinigen die een cd kocht
    :9~:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 16:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is veeet :9~

    Ik vond de zang van ETF echt slecht o.O
    Hij haalde het 9 van de 10 keer niet, je hoorde hem niet eens goed.
    Instrumenten waren wel oke verder.
    Maargoed ik ben bij het 5e nummer weggegaan. Ik kon er echt niet tegen dat ze oude nummers speelde, want face it, die haalt hij gewoon niet, dus probeer het ook niet.

    :'D Sorry maar ik was redelijk gefrustreerd gister. Als hij nou goed had gezongen a la, maar dat was gewoon niet zo. En ik ging er nog gewoon open minded in.
    Ik ben gewoon gewend dat je de zang enigsinds hoort boven de muziek uit, maarja that's just me.

    Voorbands waren wel leuk ^^

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 11:20 ]

    Ik vond het wel oké, niet geweldig ofzo.
    En de gitarist met de tong was eng. o.o


    blame the bully.

    Cherished schreef:
    Ik vond de zang van ETF echt slecht o.O
    Hij haalde het 9 van de 10 keer niet, je hoorde hem niet eens goed.
    Instrumenten waren wel oke verder.
    Maargoed ik ben bij het 5e nummer weggegaan. Ik kon er echt niet tegen dat ze oude nummers speelde, want face it, die haalt hij gewoon niet, dus probeer het ook niet.

    :'D Sorry maar ik was redelijk gefrustreerd gister. Als hij nou goed had gezongen a la, maar dat was gewoon niet zo. En ik ging er nog gewoon open minded in.
    Ik ben gewoon gewend dat je de zang enigsinds hoort boven de muziek uit, maarja that's just me.

    Voorbands waren wel leuk ^^

    Stiekem was Ronnie ook wel beter heur. But ja, we moeten het doen met Craigo. ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Willom schreef:
    Ik vond het wel oké, niet geweldig ofzo.
    En de gitarist met de tong was eng. o.o

    Haha, ik zat de hele tijd met een vriendin. 'Die gast heeft echt dorst ofzo' 'Ja, hij doet een hond na die wat afkoeling wil'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een vriendin van me was daar heen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben jaloers op jou =[

    + Tara, gast waar stond jij? o.o Ik dacht gister nog zo van 'Hm, misschien komen Tara enzo van Q. ook wel even kijken'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    UNCOMMON schreef:
    Ik ben jaloers op jou =[

    Wie niet? (nerd) De volgende keer ga je gewoon mee Annissa ='3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ben je toch kunnen gaan? o.o IK BEN SUPER BLIJ VOOR JOU _O_


    Only losers can act the way you do

    Leeeeeeeeeeeeuk ;'D


    - hoi ;D

    151209 schreef:
    Ben je toch kunnen gaan? o.o IK BEN SUPER BLIJ VOOR JOU _O_

    <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HET WAS ZOOOO VET!
    ik had ze op Groezrock al gezien en stond ik helemaal vooraan en had ik Craig aangeraakt en nu stond ik 3 rijen van het podium aan de zijkant dus ik denk daar gaat hij toch niet stagediven (?) en wat doet hij? baf boven op ons x'D

    en en en en en hebben jullie allemaal die muts gezien die Craig had opgezet, die groen met oranje? DIE IS VAN MIJN BF EN DIE HAD ZIJ DAAR IN DE RIJ GEDUMPT DUS WIJ HELEMAAL SCHREEUWEN TOEN WIJ DAT ZAGEN XD
    en toen heb ik na het concert de beveiliging omgebeukt en heb ik die muts terug gevraagt en nu zitten we heel de dag op school die muts te aanbidden x'D vet melig en wie heb aanraakt krijgt en klap ^^
    en mijn shirt is vet :'D

    sorry voor mijn happy reactie, maar ik ben nogal druk vandaag x'D


    bla bla bla

    super leuk voor jou!!
    maar ik vind de muziek niet leuk(schiet me nu niet dood!)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Veeeet.:9~
    Ik ben jaloers. ;o
    Ik wou ook gaan, maar ik mocht niet. x]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.