• Mijn Klasgenoten reageren egt Lullig.
    Vaak met dat Bill een Wijf is enz.
    Ik draag Ook zwarte nagelak en zie der best Uit als een emo en ik wordt uit gescholden voor gothic Ook omdat ik Van hard rock hou en van dat geschreeuw.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Eyy, nicol, du was ROZE typer:Y) ikke zwart :3.
    Maar over het onderwerp; Mijn klas dot soms best wel lullig, maar ik kan ook over andere dingen praten x'D Maar de jongens sucken zwaar, ze roepen me soms na als emo of gothik of vragen; ben jij gothic? En als ik een Hello Kitty shirt aan doe zegt zo'n jongen; Hello Klitty [You know, je uhh.. ¬¬] Dat suckt gewoon ¬¬


    O aj hihi grapje x3

    dat doen se by my nie x3 omdat ik iedereen altijd sla x3 [nee joh ben niet op vliegend!]

    Alles negatief, te veel. Je weet het allemaal wel.. En dat is niet alleen mijn klas, maar de hele school/junior!
    Wij hebben een junior (1/2) en senior(3/4/5/6) en ik ga naar de 2de dus...


    eigenlijk Moeten we een In Opstand Komen tegen die Mensen.Kinderen dOen altijd Negatiev over TH terwijl ze hun geeneens Kennen.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Myne reageren kut.

    hele acties worden er georganiseerd.
    krijg nog een keer een trauma xd.

    Straks ben ik nog dood xD
    Goodbyee :P

    grapjee.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    van mij weten ze de meesten het nog niet. me vriendinnen die het wel weten die maken de hele tijd grapjes over ze, maar dat boeit me niet egt. een paar huppelkutten wisten het ook opeens en die zo: NEE! niet nog een fan !! dat kan niet waar zijn... naja zo gaat dat dus door... al best lang. wordt er egt helemaal gek van, dus het fanzijn hou ik zoveel mogelijk voor me.


    I am an idiot, I move.

    van mij weten ze de meesten het nog niet. me vriendinnen die het wel weten die maken de hele tijd grapjes over ze, maar dat boeit me niet egt. een paar huppelkutten wisten het ook opeens en die zo: NEE! niet nog een fan !! dat kan niet waar zijn... naja zo gaat dat dus door... al best lang. wordt er egt helemaal gek van, dus het fanzijn hou ik zoveel mogelijk voor me.


    O_o das swaar klote x3
    ik huppel gewoon in th shirt door de stad met myn vriendin hihi << dan sij th vest aan en iedereen stare dik eng mr goed x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o das swaar klote x3
    ik huppel gewoon in th shirt door de stad met myn vriendin hihi << dan sij th vest aan en iedereen stare dik eng mr goed x3



    Ja dat Doe ik Ook gwn Op school daar heb ik schijt aan mr ik haat gwn die reacties


    Ice-cream Rockt more than you x3

    NOUW bij mij jaah ze reageren niet zoo heeeeeel erg..
    maaar als ik bijvoorbeeld ruzie heb treken ze tokio hotel er meteen bij. bijv. dan gaan ze zeggen dat tokiohotel sto m is bla bla bla..
    en ik heb oowk een FUCKING bitch in de klas die gaat telkens zeggen.. JAAH IK BEN LID VAN DE BILL IS EEN WIJF HYVE....
    Dan denk ik WAT KAN MIJ DAT SCHELEN..
    maar ik wordt niet inelkaar geslagen ofzo..


    i can't pretend you're nothing special

    NOUW bij mij jaah ze reageren niet zoo heeeeeel erg..
    maaar als ik bijvoorbeeld ruzie heb treken ze tokio hotel er meteen bij. bijv. dan gaan ze zeggen dat tokiohotel sto m is bla bla bla..
    en ik heb oowk een FUCKING bitch in de klas die gaat telkens zeggen.. JAAH IK BEN LID VAN DE BILL IS EEN WIJF HYVE....
    Dan denk ik WAT KAN MIJ DAT SCHELEN..
    maar ik wordt niet inelkaar geslagen ofzo..


    ooow ik zou die bitch een mep willen verkopen manxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Gwn,, dan doen ze helemaal anders ? uitschelden enz,,


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)


    Ja dat Doe ik Ook gwn Op school daar heb ik schijt aan mr ik haat gwn die reacties


    wha x3 ik trek me er nix van aan
    myn leraar ging vrage wie wie was x3
    hij d8 da bill tom was O_o x3
    ik so uitlegge ;;''NEE DAS TOMM ENDIE ANDERE DIKKOPP IS BILL EN DIE ISSE 2LING CAPICHE?!'' toen snapte hij er nog mindere van xl


    We can only learn to love by loving.

    zie je we moeten in Opstand komen tegen die dombo kinderen die denken dat TH stom is:P.*Komt ik weer mt me OpstandxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    wha x3 ik trek me er nix van aan
    myn leraar ging vrage wie wie was x3
    hij d8 da bill tom was O_o x3
    ik so uitlegge ;;''NEE DAS TOMM ENDIE ANDERE DIKKOPP IS BILL EN DIE ISSE 2LING CAPICHE?!'' toen snapte hij er nog mindere van xl



    whahaha wat een dombo danxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)


    whahaha wat een dombo danxD


    jaa he x3 x3

    mr ik andere leraar th hatend gemaakt O_o dik foutje x3

    en andere lerares had th verboden op kamp x3 had vriendin th shirt mee satk daar hele tijd ;; magk shirt ff x3
    KIJKT H!! x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jaa he x3 x3

    mr ik andere leraar th hatend gemaakt O_o dik foutje x3

    en andere lerares had th verboden op kamp x3 had vriendin th shirt mee satk daar hele tijd ;; magk shirt ff x3
    KIJKT H!! x3


    dat slaat helemaal nergens op dat een docent TH verbied op kamp.Bij mij zijn de leraren wel chill.aleen heb ik het er vaak Over en dan zegt de leraar weer *zucht* daar hebben we haar weer mt Haar Tokio hotel. 1 leraar zij zijn dat die lelijke duitse jongens.ik zeg sO ze zijn niet lelijk u bent lelijkxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    dat slaat helemaal nergens op dat een docent TH verbied op kamp.Bij mij zijn de leraren wel chill.aleen heb ik het er vaak Over en dan zegt de leraar weer *zucht* daar hebben we haar weer mt Haar Tokio hotel. 1 leraar zij zijn dat die lelijke duitse jongens.ik zeg sO ze zijn niet lelijk u bent lelijkxD



    wha loal x3
    myn hatende leraar hebt heel kamp oude muziek laten hore om myn th obsessie over te late gaan volgens hem x3
    [was ook nog niet leuk ook xl nie eens de beatles xl]


    We can only learn to love by loving.