• Hee mensen.
    sinds vorige week, Heb ik het uitgemaakt met me vriendje.
    En eh..dat vond hij egtkut en hij heeft lang en vaak zitten te huilen! =[
    Zelf vond ik het ook best kut en zielig.mar ik kon niet anders, Hij speelde nOgal de baas over mij. En mocht zowat niet met vriendinnen praten, Of hij Sleurde me al weer weg bij ze, Of ging er tusse staan.
    Maar..
    Hij is best veranderdd :$
    En.
    Ik ben bang,, Dat ik Weer wat voor hem voel ! Ö
    Ik weet niet echt wat ik moet doen

    !!
    kan iemand helpen?

    Bedankt.

    xx (H)

    verplaatst naar relatie

    WOOOWW ik heb het zelfde als jou :|!
    ik begin mijn ex ook weer leuk te vinden


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    WOOOWW ik heb het zelfde als jou :|!
    ik begin mijn ex ook weer leuk te vinden

    Omg.
    en .. Hoe voel jij je daarbij?!

    Tim of Jeffrey?

    Je moet echt kijken of je andere jongens of je daar gecoelens voor hebt. Zo niet en voel je je allen aangetrokken tot hem. Praat met hem en misschien begrijpt hij het wel ^^

    (...)
    Omg.
    en .. Hoe voel jij je daarbij?!


    niet goed want ik vind ook al een andere jongen leuk xD dus beter blijf ik vrijgezel


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Tim of Jeffrey?

    Je moet echt kijken of je andere jongens of je daar gecoelens voor hebt. Zo niet en voel je je allen aangetrokken tot hem. Praat met hem en misschien begrijpt hij het wel ^^


    Haha.
    Idd Tim :$
    Bedankt voor hulp schaat! x

    (...)

    niet goed want ik vind ook al een andere jongen leuk xD dus beter blijf ik vrijgezel



    Maar het probleem met mij is!
    Ik heb hem alweer gezoent!:|


    (...)


    Maar het probleem met mij is!
    Ik heb hem alweer gezoent!:|





    Heb je je ex alweer gezoent???

    Nou misschien moet je dan weer iets met hem beginnen als je echt zo veel weer voor hem voelt...

    En als ie weer bazig begint te doen moet je dat misschien gewoon zeggen of weer uitmaken

    miss heb je hier wat aan
    ik denk van niet want ik bnen iet goe din het liefdesleven

    (...)


    Heb je je ex alweer gezoent???

    Nou misschien moet je dan weer iets met hem beginnen als je echt zo veel weer voor hem voelt...

    En als ie weer bazig begint te doen moet je dat misschien gewoon zeggen of weer uitmaken

    miss heb je hier wat aan
    ik denk van niet want ik bnen iet goe din het liefdesleven


    Bedankt,

    echt waar! (H)

    Oeeiiii

    [/zal het aan de naam liggen?(A):P]
    Maar weet je ik zou zeggen, praat het uit. Spreek bijvoorbeeld af dat hij een bepaalde tijd "proeftijd" krijgt. Gaat hij weer de baas over je spelen dan is het daarna uit en moet je sterk zijn om niet weer terug naar hem te gaan en is hij echt veranderd dan kunnen jullie het toch gewoon opnieuw proberen.


    Why don't you break my heart

    Oeeiiii

    [/zal het aan de naam liggen?(A):P]
    Maar weet je ik zou zeggen, praat het uit. Spreek bijvoorbeeld af dat hij een bepaalde tijd "proeftijd" krijgt. Gaat hij weer de baas over je spelen dan is het daarna uit en moet je sterk zijn om niet weer terug naar hem te gaan en is hij echt veranderd dan kunnen jullie het toch gewoon opnieuw proberen.


    Huh?xD
    wat bedoel je eigenlijk met. Zal het aan je naam liggen? x'D

    en bedankt voor je Hulp! (H)

    (...)

    Huh?xD
    wat bedoel je eigenlijk met. Zal het aan je naam liggen? x'D

    en bedankt voor je Hulp! (H)

    Graag gedaan,,
    ja van Tim xD toen mijn Tim mij eens gekwetst had kon ik ook niet over hem heenkomen enzo en nu is hij mn vriendje xD en bij jou wassie je vriendje ging t zeg maar mis en wil je m trug
    snappie?


    Why don't you break my heart

    Ik wil men ex terug hoe ik hem kende in men Relatie Maar die Persoon zal ik nooit meer zien,, nu zit ik met de Onvriendelijk EX opgescheept en op de dag dat hem zegt Julie ik Zie uu Graag xD O dan Vlieg ik terug in zijn Arme!!
    Terwijl het eigelijk ni zo hore om da te doen:O
    kon ik maar stoppen met hem graag te zien :O Maar ik moet ik wil deze persoon die ik nu ken egt ni meer Hebben,, das zo ne Sukkel GEworde :O
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Ik wil men ex terug hoe ik hem kende in men Relatie Maar die Persoon zal ik nooit meer zien,, nu zit ik met de Onvriendelijk EX opgescheept en op de dag dat hem zegt Julie ik Zie uu Graag xD O dan Vlieg ik terug in zijn Arme!!
    Terwijl het eigelijk ni zo hore om da te doen:O
    kon ik maar stoppen met hem graag te zien :O Maar ik moet ik wil deze persoon die ik nu ken egt ni meer Hebben,, das zo ne Sukkel GEworde :O
    x33


    Dat is niet zo fyn =[

    xx

    (...)
    Graag gedaan,,
    ja van Tim xD toen mijn Tim mij eens gekwetst had kon ik ook niet over hem heenkomen enzo en nu is hij mn vriendje xD en bij jou wassie je vriendje ging t zeg maar mis en wil je m trug
    snappie?



    Jaaaa! Ik snap het ! x'D
    Wel eem :P
    hahaa.

    x