• Mijn Klasgenoten reageren egt Lullig.
    Vaak met dat Bill een Wijf is enz.
    Ik draag Ook zwarte nagelak en zie der best Uit als een emo en ik wordt uit gescholden voor gothic Ook omdat ik Van hard rock hou en van dat geschreeuw.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    wha loal x3
    ik ram ookaltyd mensen in elkaar
    ik dik erg mr goed x3
    zo'n wijf die sij wat over my en pats dikke bitchklap gegeve x3


    whahah met Jouw moeten we niet sollen duss


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    se lyken myn neef wel xl

    ach ja...

    weetje maar ik kan der eigenlyk dik kwaad over worden.. een vriendin vn my snyd sich seg maar.. :x en dat vind ik echt zwaar kut


    Ik heb het Ook een paar keer gedaan.mr ben der mee gestopt ik heb lelijke litekens.en ik heb 1 keer th isn me arm gekrast en dat zie je nog steeds:S

    me vriendinnen waren allemaal kwaad op me terwijl somiige er van het ook gedaan hebben


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Okee, nou, heb je even?

    Ik ben fkng uitgescholden, ze haten me, ze slopen mijn spullen. They hate me. Ze probeerde mijn Tokio Hotel vest onder de lijm te smeren. Ze probeerde te tuffen op mijn th tas.
    Dude! Ik had geen leven in die klas.
    Maar ja, het is gelukkige gestopt wanneer ik had gevochten. Maar het is eht niet leuk. :[

    Owja, en ze noemen me lesbo, vieze trut, "wijf-dat-op-een-man-wijf-valt". En vieze emo. en ze reageren al debiel als ik maar 1 x tokio hotel muziek opzet. x[

    Okee, nou, heb je even?

    Ik ben fkng uitgescholden, ze haten me, ze slopen mijn spullen. They hate me. Ze probeerde mijn Tokio Hotel vest onder de lijm te smeren. Ze probeerde te tuffen op mijn th tas.
    Dude! Ik had geen leven in die klas.
    Maar ja, het is gelukkige gestopt wanneer ik had gevochten. Maar het is eht niet leuk. :[


    Omg wat erg dan is onse problemen nog niet so erg omg


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Owja, en ze noemen me lesbo, vieze trut, "wijf-dat-op-een-man-wijf-valt". En vieze emo. en ze reageren al debiel als ik maar 1 x tokio hotel muziek opzet. x[


    dit is niet normaal.die kinderen die TH stom vinden hebben geen leven


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    se lyken myn neef wel xl

    ach ja...

    weetje maar ik kan der eigenlyk dik kwaad over worden.. een vriendin vn my snyd sich seg maar.. :x en dat vind ik echt zwaar kut


    owkeey shhhtt mijne oowk.
    Jaa ze zit oowk op quizlet maar k gaa niet zeggen wie..
    Maar das seker zwaar klote maar ik ben der oowk aan het helpe weetjewel!
    maar ze doet het haast elke avond!
    duss..
    ik vindt het echt zoow zielig want ze wordt door haar pa weleen geslagen enz. der moeder is wel aardig der vader soms maar hij schelt echt heel veel op der.
    het liefst wil ik der bij mij in me huis nemen maar ja dat gaat me ma niet goed vinde denk k.


    i can't pretend you're nothing special

    Okee, nou, heb je even?

    Ik ben fkng uitgescholden, ze haten me, ze slopen mijn spullen. They hate me. Ze probeerde mijn Tokio Hotel vest onder de lijm te smeren. Ze probeerde te tuffen op mijn th tas.
    Dude! Ik had geen leven in die klas.
    Maar ja, het is gelukkige gestopt wanneer ik had gevochten. Maar het is eht niet leuk. :[


    O_o omg ...


    We can only learn to love by loving.

    Iedereen pestte me ermee, ben blij dat ik naar een andere school ga.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    (...)

    Ik heb het Ook een paar keer gedaan.mr ben der mee gestopt ik heb lelijke litekens.en ik heb 1 keer th isn me arm gekrast en dat zie je nog steeds:S

    me vriendinnen waren allemaal kwaad op me terwijl somiige er van het ook gedaan hebben


    ik heb het 0ok wel isgedaan kee.. maar toen was ik so kwaad..
    volgende dag dik sopyt ...


    We can only learn to love by loving.

    Owja, en ze noemen me lesbo, vieze trut, "wijf-dat-op-een-man-wijf-valt". En vieze emo. en ze reageren al debiel als ik maar 1 x tokio hotel muziek opzet. x[


    WHOLY DAMN ZOO ERG!!!


    i can't pretend you're nothing special

    (...)

    Ik heb het Ook een paar keer gedaan.mr ben der mee gestopt ik heb lelijke litekens.en ik heb 1 keer th isn me arm gekrast en dat zie je nog steeds:S

    me vriendinnen waren allemaal kwaad op me terwijl somiige er van het ook gedaan hebben

    ik heb t ook weleens gedaan toen mijn opa dood ging maar nu zie je alsik het koud heb ( vraag m niet waarom als k t koud heb ) zie je nog lijntjes das echt KUTT!!
    maar daarom wil ik dat mijn vriendin gaa stoppe!!


    i can't pretend you're nothing special

    (...)

    owkeey shhhtt mijne oowk.
    Jaa ze zit oowk op quizlet maar k gaa niet zeggen wie..
    Maar das seker zwaar klote maar ik ben der oowk aan het helpe weetjewel!
    maar ze doet het haast elke avond!
    duss..
    ik vindt het echt zoow zielig want ze wordt door haar pa weleen geslagen enz. der moeder is wel aardig der vader soms maar hij schelt echt heel veel op der.
    het liefst wil ik der bij mij in me huis nemen maar ja dat gaat me ma niet goed vinde denk k.


    het is Goed dat je der helpt!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Iedereen pestte me ermee, ben blij dat ik naar een andere school ga.


    ik zOu ook nr een andere school gaan mr niet aangenomen:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Toen ik zei dat ik THfan was zei een jongen: met die meid zal ik wel willen daten... De hele klas was gelijk stil. En een jongen werd op Bill 0.o