• Klik
    Ik kan er geen genoeg van krijgen, haha ;3
    En die zwart-wit beelden zijn echt superleuk tussendoor.

    Jullie mening?

    'Hond' is lief wanneer die zijn snufferd in de camera drukt. 8D En de hele clip is eigenlijk gewoon goed gemaakt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Slecht. :x


    All was well.

    Ik ben het ook al de hele tijd aan het kijken. Ik vind deze video - en trouwens ook het nummer - veel leuker dan Automatic :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    JoJudicious schreef:
    'Hond' is lief wanneer die zijn snufferd in de camera drukt. 8D En de hele clip is eigenlijk gewoon goed gemaakt.

    Die hond is inderdaad super schattig ;3
    Haha, ja. Eerst vond ik hem saai, maar toen de zwart-wit beelden kwamen werd hij veel leuker ;3

    OverMyHead schreef:
    Ik ben het ook al de hele tijd aan het kijken. Ik vind deze video - en trouwens ook het nummer - veel leuker dan Automatic :3

    Ik ook, en achteraf was het denk ik beter geweest als ze dit nummer + deze clip eerst hadden uitgebracht (:

    ik moet en zou hem in mpg krijgen x]

    Het is de beste video die ze ooit gemaakt hebben.
    Beter dan 1000 Meere, beter dan An deiner Seite en zelfs ook beter dan Rette Mich.
    Der Hammer! (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Die hond is inderdaad super schattig ;3
    Haha, ja. Eerst vond ik hem saai, maar toen de zwart-wit beelden kwamen werd hij veel leuker ;3

    Ik vind hem sowieso mooi afgemaakt. Want als je erover nadenkt waarom ze die backstagebeelden er in hebben gemonteerd, krijg je een heel ander inzicht op het liedje en de clip. (: En alleen daarom is het gewoon een geweldige clip geworden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Haha, ik vind hem geweldig, vooral dat hondbeest met zijn snufferd tegen de camera en wanneer die pist of wat dan ook :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik vind hem sowieso mooi afgemaakt. Want als je erover nadenkt waarom ze die backstagebeelden er in hebben gemonteerd, krijg je een heel ander inzicht op het liedje en de clip. (: En alleen daarom is het gewoon een geweldige clip geworden.

    Inderdaad! ;3

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik vind hem sowieso mooi afgemaakt. Want als je erover nadenkt waarom ze die backstagebeelden er in hebben gemonteerd, krijg je een heel ander inzicht op het liedje en de clip. (: En alleen daarom is het gewoon een geweldige clip geworden.


    Ja, inderdaad. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    Haha, ik vind hem geweldig, vooral dat hondbeest met zijn snufferd tegen de camera en wanneer die pist of wat dan ook :'D

    Hahaha ;3
    Zie je Tom echt zo rondkijken van, 'wanneer is dat beest nou eindelijk klaar?' x'D

    Sagesse schreef:
    Haha, ik vind hem geweldig, vooral dat hondbeest met zijn snufferd tegen de camera en wanneer die pist of wat dan ook :'D


    volgens mij stond die hond daar te schijten zo aan de positie van zijn staart te zien xD

    Ik vind dat liedje -laat ik het deftig houden- niet zo goed :]


    Only losers can act the way you do

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Hahaha ;3
    Zie je Tom echt zo rondkijken van, 'wanneer is dat beest nou eindelijk klaar?' x'D


    Haha ja. :'D
    Of: 'ze zijn dit toch niet aan het filmen hé?' -genânt-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson