• Zoals jullie gemerkt hebben is Orianna veranderd in Troll, omdat ik vind dat ze haar naam opvallend vaak veranderd is er (eerst als grap) besloten er een weddenschap aan te koppelen.

    Dooddoenervo vs Child

    De weddenschap:
    Als Troll haar username een jaar lang n-dus vanaf 2 november 2013 tot 2 november 2014- zal ik Dooddoenervo mijn username veranderen naar Doodoenerien (twaalf tekens lang dus één d) en een roze template aanmaken voor 5 maanden. Maar als Troll hier niet in slaagt doe ik dat niet.

    Omdat we het in een topic bespraken kregen Rosarum en Felidea hier ook lucht van, dus om Troll te steunen -tja dankzij het vreselijke tekort aan mannen op Q krijg ik geen Steun.- gaan zij ook de weddenschap aan!
    Ze zullen allebij hun username een jaar proberen te behouden. Omdat Rosarum een andere wil loopt deze weddenschap van elf november 2013 tot 11 november 2014.

    Facts VS Felidae

    Als Facts als eerste opgeeft zal ze loveNori heten. Maar als Felidae als eerste opgeeft zal ze Lotta heten.

    Dus tot volgend jaar, meschien herken je me dan als Doodoenerien. reken daar maar niet op, als je bekijkt hoe snel Troll haar naam veranderd.:X
    Lotta heeft opgegeven--->Nori wint!

    DDVO en Child

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    *Felidae
    *IloveNori
    *Lotta

    But my topics.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 23:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whoops, verkeerd begrepen:X


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, ik vind het wel grappig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga Erieka keihard steunen in deze moeilijke tijd, want ik sta echt te popelen om jou als Doodoenerien te zien. (krul)
    Mijn nieuwe naam een jaar houden wordt een makkie, aangezien ik al langer van plan was om mijn username voor een lange tijd te houde
    n.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, dus daarom stond er in dat andere topic iets over een jaar. Ik ben eigenlijk wel blij met weddenschappen als deze, want namen die steeds veranderen verwarren me altijd. Daarbij is het best mogelijk om een username langer dan een maand te houden. Ik heb deze nu al zo'n drie jaar. :'D
    En succes allemaal! Ik zie wel hoe dit afloopt, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, omg, ik heb bijna zin om mee te doen. You're all funny guys! It's genius. ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rosarum schreef:
    Ik ga Erieka keihard steunen in deze moeilijke tijd, want ik sta echt te popelen om jou als Doodoenerien te zien. (krul)
    Mijn nieuwe naam een jaar houden wordt een makkie, aangezien ik al langer van plan was om mijn username voor een lange tijd te houde
    n.

    Oh. Ik ga Erieka's grootste suporter zijn. Ik wil het prijs echt meemaken :9~

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 23:34 ]


    -

    Ik heb een idee, iedereen die mij steunt krijgt geen vloek des doods over zich heen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hé, waar zijn de Lotta-supporters? Meld jullie!

    Hoewel ik zelf voor Erieka supporter.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 23:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik supporter voor onze geliefde DDVO :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat is aardig.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Arratay schreef:
    Ik supporter voor onze geliefde DDVO :Y).


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben ook voor DDVO (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lotta. Ik ben ook voor jou!


    -

    Dooddoenervo schreef:
    Ik heb een idee, iedereen die mij steunt krijgt geen vloek des doods over zich heen!

    Nou, ik wou je steunen, maar ik laat mijn Pink-noob [Erieka] niet in de steek! D:

    *Kuchum*Ik ben eigenlijk gewoon voor de meiden*Kuchum*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 23:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.