• Let op!

    Het minimumbedrag voor een bestelling van € 19,- is nog niet bereikt.


    ^ Ja, deze melding kreeg ik zojuist van de C&A. Ik heb er bij de Sale namelijk een hele leuke broek gevonden voor 5 euro, en die wil ik graag bestellen. Maar kennelijk mag ik pas bestellen als ik en minimum bedrag bij elkaar heb van 19 euro. Like wtf, sinds wanneer is dit? Ik vind het echt heel raar, en super jammer. Want 5 euro voor een broek is natuurlijk een leuke deal!

    Waar balen jullie op het moment erg van?


    Smile. You're beautiful. <3

    Hmm, misschien is het een deal dat je pas gebruik mag maken van de sale als je voor 19+ koopt?

    Ik baal ervan dat ik die vreselijk leuke bordeaux rode broek niet heb gekocht, met mijn eigenwijze hoofd. >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ???? Wat is dat voor een marketingstrategie C&A?
    Kun je niet er iets bij kopen tot 20,- en dan dat weer terugsturen en het geld terug krijgen ofzo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is echt vervelend D:
    Waar ik van baal is als ik ergens zie staan met grote letters "€20 euro korting op uw volgende aankoop" en dan met inimini letters "bij een minimum aankoopbedrag van €100"

    ):


    26 - 02 - '16

    Toen ik bij de c&a werkte kreeg ik daar zoveel klachten over....

    Uhm, er iets bijkopen en dan de rest terugsturen? (Dan kan je het beter naar een winkel sturen, want die sturen het ook weer gratis terug)


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen. Voor zo'n 19 euro dingen kopen, naar de winkel laten sturen (wat sowieso het plan was, is gemakkelijk passen en terugsturen namelijk) en dan terugsturen wat ik niet wil.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ok, dat is echt wel belachelijk, zeg...


    16 - 09 - '17

    Ik baal dat ik aan mijn verslag zit... Ik heb er geen zin meer inn!!! Maar nog twee weken en dan heb ik eindelijk weer zomervakantie! Dus daar kijk ik dan maar naar uit haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    I'm so happy! :3 Ik had onder andere ook een beige broek besteld, en die is nu dus helemaal uitverkocht! Dus ik ben er net optijd bij geweest! c: Dus hopelijk zullen de aankopen passen. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Verkeerde topic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 21:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.