• alsjeblieft, help, ik ga dood van de stress ><
    ik heb net een acute migraine-aanval gehad van de stress. Ik krijg morgen mijn examens terug en ze zijn echt niet goed gegaan ><
    Wie kent er een middel tegen stress ? En tegen migraine ?


    Just a simple "I love you" (:

    Ehm. Realiseren dat je er nu toch niets meer aan kunt doen?
    I don't know.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Slapen. Dat is het enige echt goeie middel dat ik ken.


    No growth of the heart is ever a waste

    dafalgan


    everybody needs a song.

    Bad nemen ?


    None but ourselves can free our minds.

    vooral rustig blijven.
    Ik kamp zelf ook met veel stress. Proberen te slapen helpt toch niet want dan ga je malen en wordt het ernstig
    Adem rustig in en uit en zeg ik heb het wel goed gedaan ik heb geen buizen(aangezien je het over examens hebt neem ik aan belgie?)
    En zet anders je oortjes op en zet je favo muziek op en probeer te ontspannnen.
    En als je je ontspant zou ook de migraine wel wegggaan.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Rustig in en uit ademen.


    Your Butt is Mine!

    oke wat ik doe als ik stressig ben(en migraine heb):
    *mezelf verwennen met warme chocolade en lekkers
    *heel lang een warm bad nemen en me laten masseren door mijn broertje.
    *ibubrofennetje of paracetamolletje nemen(werkt alleen als je relaxt)
    *mezelf geruststellen en als dat niet lukt je gerust laten stellen door een ander(gaat een beetje moeilijk sturen maar toch)
    *zeggen dat je je best doet en als het niet lukt je misschien nog op kan halen

    (als ik niet migraine heb):
    *keihard muziek luisteren zodat je je gedahcten niet eens meer kan horen en alles vergeet alles er uit dansen
    *vrienden opbellen en samen het laten vergeten (lukt vaak beter samen)

    verder weet ik niks


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Rustig blijven, op bed gaan liggen, licht uit, geen geluid. dat werkt heel goed. Oh, en nergens aan denken. Desnoods vertel je het aan je ouders en vraag je of die examens niet hoeft te maken.


    Destroy what destroys you.

    Ik hoop dat jouw ouders weten van jouw migraine en ook best van jouw (misschien) slechte examens. Dat is al een begin. En als het echt erg is (zie verhaal hieronder) dan kan je best naar de dokter gaan.
    *Een verhaal van een vriendin. Een van mijn vriendinnen heeft ook veel last van migraine. Als het echt erg is, raakt ze aan haar linkerkant verlamd en moet ze naar het ziekenhuis. Tegenwoordig heeft ze ook pillen, maar daar wordt ze heel moe van (bijwerking) en krijgt ze rare dromen (ook bijwerking). Er zijn ook andere pillen, maar van de ene wordt je heel dik, en van de andere val je heel veel af. En geen van allebei zijn een optie, voor jongeren. Het enige wat je kan doen, is slapen, en zelf rustig blijven. Maar het ook aan je ouders vertellen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ik stress, dan zet ik altijd muziek op. Zo denk je even ergens anders aan -ik in ieder geval wel- Gewoon rustig blijven, en er niet teveel over piekeren, het komt allemaal wel goed :'D

    Titel aangepast, alleen het woord 'help' in een titel is verboden


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mediteren misschien?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb ook ongelofelijk veel last van stress. Mijn mama is er wat voor bij de apotheker gaan halen, en eigenlijk werkt het wel bij mij. Nuja, ik denk niet dat jou mama nu nog naar de apotheker kan, maar voor in het vervolg :') x


    Some people make the world special just by being in it

    geen idee srry


    Ivar Oosterloo.

    Roken.


    I'd rather go naked than wear fur.