• Hallo.

    Ik wil graag een nieuwe msn aan maken, alleen ik weet geen leuke emailadress x'D En de gene die ik leuk vind, kunnen niet omdat ze al in gebruik zijn ofzo =(
    Willen jullie mij helpen? [á]
    Als jullie een leuke emailadress voor mij weten, wat wel beschikbaar is, willen jullie het hier dan plaatsen? :'$

    Bedankt <3
    x.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 14:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Illinois@hotmail.com??


    Ivar Oosterloo.

    melstardoll schreef:
    Illinois@hotmail.com??


    hihih x3.
    neej ik zoek wat anders =D
    maar tog bedankt <3


    Sometimes it's best not to care.

    Neem gewoon een met je naam, dan kan je dat de rest van je leven blijven gebruiken.
    Want als je ooit voor een job gaat soliciteren, en je email is zottepettot@hotmail.com ofzo, gaan ze je nooit serieus nemen.
    En om dan later al je contactpersonen naar een emailadres met je naam te moeten verplaatsen, is muug veel werk.

    Dus neem gewoon je naam :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bellarayne schreef:
    Neem gewoon een met je naam, dan kan je dat de rest van je leven blijven gebruiken.
    Want als je ooit voor een job gaat soliciteren, en je email is zottepettot@hotmail.com ofzo, gaan ze je nooit serieus nemen.
    En om dan later al je contactpersonen naar een emailadres met je naam te moeten verplaatsen, is muug veel werk.

    Dus neem gewoon je naam :')


    hahaha x3 ja daar heb je wel gelijk in. Maar dan kan ik altijd nog mijn andere emailadress gebruiken. En al je contact personen naar je nieuwe msn plaatsen is niet zo moeilijk hoor, en het is ook niet veel werk, je kunt namelijk een soort van lijst opslaan met je contactpersonen, en later bij je nieuwe msn geval kun je het er zo weer inplaatsen =D das maar 1 klik op je muis =D


    Sometimes it's best not to care.

    Illinois schreef:
    (...)

    hahaha x3 ja daar heb je wel gelijk in. Maar dan kan ik altijd nog mijn andere emailadress gebruiken. En al je contact personen naar je nieuwe msn plaatsen is niet zo moeilijk hoor, en het is ook niet veel werk, je kunt namelijk een soort van lijst opslaan met je contactpersonen, en later bij je nieuwe msn geval kun je het er zo weer inplaatsen =D das maar 1 klik op je muis =D


    Whaha, geweldig, dan kan ik dat zo doen (:
    Ja, ik ga mijn email ook veranderen naar 1 met mijn naam, vandaar ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    sayaprayertoyourself@hotmail.com ?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Illinois schreef:
    (...)

    hahaha x3 ja daar heb je wel gelijk in. Maar dan kan ik altijd nog mijn andere emailadress gebruiken. En al je contact personen naar je nieuwe msn plaatsen is niet zo moeilijk hoor, en het is ook niet veel werk, je kunt namelijk een soort van lijst opslaan met je contactpersonen, en later bij je nieuwe msn geval kun je het er zo weer inplaatsen =D das maar 1 klik op je muis =D

    Owh, hoe doe je dat dan? xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Extremely schreef:
    (...)
    Owh, hoe doe je dat dan? xd

    Je msn op starten. en dan helemaal rechts boven in staat ergens een knopje met menu openen. klik daar op. en dan staat daar ergens contactpersonen, en daarbij staat onder aan weer messenger-lijst opslaan, en messengerlijst importeren. Daar mee kun je dat doen =D


    Sometimes it's best not to care.