• Ik verveel me Vreselijk Jullie OOk?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    btw ;; oberhausen ligt digt by my over de grens O_o in half uur tot uur fzo benk er << drom magk daar nr th concertt


    cool,ik moet ongeveer uur anderhalf uur rijden geloof ik ofzo

    btw ;; oberhausen ligt digt by my over de grens O_o in half uur tot uur fzo benk er << drom magk daar nr th concertt


    vetttttt!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahaahah vetttt.ik zou leguanen krijgen mr gaat niet door anders gingen ze tom en bill heten!


    O_o sexy x3

    myn ma is mii kats eng sij roep steeds ;; billbillbilll terwijl se bill altyd afkraakt xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    vetttttt!


    x3 i know i (H) myn pax3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Weet ik niet,of ik heb er niet op gelet of niet gezien. het is al weer tijdje geleden. ging in februari ofzo daarheen
    Oké, zo'n kind ging naar Centro en ging daar shoppen in de H&M(is gewoon in Delft te vinden en in Rijswijk), NewYorker(ook in Rijswijk) en Miss Etam(ook in Rijswijk en in Delft), dus ik vroeg zo: waarom ga je gewoon niet naar De Boogaard? Zij zo: Omdat ze in Centro een legowinkel hebben

    (...)

    ik heb daar toen 2 posters gekocht. een CD met Geh,1000 meere,an deiner seite en an deiner seite live erop. en een soort map, ze hadden ook nog zo'n reken schrift maar kon ik niks mee.


    super koel! eej deze topic gaat Over van alles en nog wat whahahahaa mr is wel gezelig!!!

    ik heb in frankrijk ook focking veel spullen van TH gekocht ik ben super blij drm


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    cool,ik moet ongeveer uur anderhalf uur rijden geloof ik ofzo
    ik 3 uur ong

    (...)Oké, zo'n kind ging naar Centro en ging daar shoppen in de H&M(is gewoon in Delft te vinden en in Rijswijk), NewYorker(ook in Rijswijk) en Miss Etam(ook in Rijswijk en in Delft), dus ik vroeg zo: waarom ga je gewoon niet naar De Boogaard? Zij zo: Omdat ze in Centro een legowinkel hebben


    omyn god das soo stomx3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o sexy x3

    myn ma is mii kats eng sij roep steeds ;; billbillbilll terwijl se bill altyd afkraakt xl


    whahahaa


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    super koel! eej deze topic gaat Over van alles en nog wat whahahahaa mr is wel gezelig!!!

    ik heb in frankrijk ook focking veel spullen van TH gekocht ik ben super blij drm


    cOoll,,ja ik ga morgen kijken of ze daar ook Tokio Hotel spullen hebben,en ik ga daarheen voor schoolspullen. kijken of ze daar leuke dingentjes hebben

    (...)

    whahaahah vetttt.ik zou leguanen krijgen mr gaat niet door anders gingen ze tom en bill heten!
    Ik had 2 vissen die zo heetten; maar Tom was een man en Bill was een vrouw(kwam ik pas achter toen Bill dood ging). Toen Bill dood was lag Tom zo op haar. Ik kwam nie meer bij. Mijn vrienden ook niet x'D

    (...)

    whahahaa


    DAS NIET LEUK

    myn ma doet dit soort enge dinge l;;
    - gilt bill steeds door huis x3
    - praat met posters
    - singt mee mit rette mich xl
    - kraakt tom heel vaak af x3
    - net als bill x3
    - se vind gustav sgattig en doet hem ook na xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)ik 3 uur ong



    wOOww,,

    (...)Ik had 2 vissen die zo heetten; maar Tom was een man en Bill was een vrouw(kwam ik pas achter toen Bill dood ging). Toen Bill dood was lag Tom zo op haar. Ik kwam nie meer bij. Mijn vrienden ook niet x'D



    whahahaa LOL


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    omyn god das soo stomx3
    ik heb haar de hele tijd ermee gepest x]