• Tokio hotel gaat door amerika touren voor de rest vn ht jaar [als het nii langer is]]
    Duss dan komen er hier duss geen concerten meer [logisch] en nu gaa ik dood!!! :(
    Duss we moete met sn allen naar amerika verhuisen.. vind ik ..

    En ik seg niet dat ik se ht nii gun fsoo..
    Alleen maa dat het kuttig is als er der rest vn het jaar dan geen concerten of wattan ook kunnen doen .. snappie??


    Crack a bottle

    Ze vergeten ons gewoon:|


    Music is the new sex

    *Slaakt een Tom Gilletje* Neeeeen da mag nie :( [/treurt] Dat mag niet ze moeten hier blijven *Valt vast aan Bill zijn been* Ik; ''Zo en nu kan jij niet weg! (cat)'' Bill; ''Okee jungs wij gaan niet meer naar Amerika!''


    I do not hook up.

    Jaa ,,kweet ..:(


    Crack a bottle

    Hum Hum
    *pakt HK*
    Daar staat de hele maand ¬¬


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wat?? bedoel je;..
    Ik snap je nii


    Crack a bottle

    wat?? bedoel je;..
    Ik snap je nii


    Crack a bottle

    wat?? bedoel je;..
    Ik snap je nii


    Van mij?? Daar in de HitKrant staat dat ze Augustus in de USA doorbrengen, en anders heb je nog 1000 posters, een miljoen plaatjes, 3 CD's en 3 DVD's om te kijken


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa ..maar dat is nii hetselfde als een concert :8


    Crack a bottle

    Jaa ..maar dat is nii hetselfde als een concert :8


    En je bent de maanden tussen de concerten wel doorgekomen?? [/mening]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    En op de voorkant staat trouwes .. Th kapt er mee ,,[voor de rest van het jaar]] en dat is duss langer dan een maand`he


    Crack a bottle

    Duh,
    Nu ze bekend in Amerika zijn komen ze hier dus echt niet meer heen hoor.
    Echt kut.


    So far away..

    t is tog heel aug? of niet daar na zijn ze toch weer in europa niet tour maar voor hun nieuwe album enzo tog ?


    http://dwergiie.blogspot.com/

    in de hk staat voor de rest vn het jaar :(


    Crack a bottle

    Ze vergeten ons gewoon:|


    Wat een bullshit!
    Als jij in Amerika zou wonen zou je het ook SUPERleuk vinden als Tokio Hotel zou komen? Of niet soms. Geef het maar toe, iedereen is blij als Tokio hotel komt. En já ook de amerikanen. En trouwens: We hebben toch 3 concerten gehad in 2007/2008? Dus waarom gelijk: 'Ze vergeten ons gewoon:|'
    Ik vind dat echt bullshit. Het is een jongens/meiden-droom voor iedere band, dus ook voor de jongens van Tokio Hotel! Gun ze dat gewoon! En Bill is -overal waar hij is/inspiratie heeft- bezig met nieuwe liedjes schrijven! En Duitse liedjes! Dus wees blij! En ze vergeten ons niet! Dus doe even normaal!En ik ben ook een fan, ja, een hele erge zelfs. Maar dat betekent niet dat ik het TH kwalijk ga nemen en de Amerikaanse fans ook niet!

    MIJN MENING!

    xoxo


    -

    EN ja hooorr.... Tokio Hotel word weer niets gegund. Oké even voor de noobs onder jullie. Ik zal eens even op een rijtje wat ze wel niet allemaal hebben moeten doorstaan voor hun succes.

    - ze zijn vrienden verloren.
    - ze weten niet meer wie ze wel en niet kunnen vertrouwen
    - ze hebben geen leven meer.
    - ze kunnen niet eens meer alleen naar buiten.
    - niet eens meer met hun eigen huisdiertje een ommetje maken.
    - hun leven word bepaald door 15 jarige groupies die er heilig van overtuigd zijn dat ze gaan trouwen [en dan voornamelijk] met Bill of Tom Kaulitz.

    Oké.. durf nu nog maar is te zeggen dat je het ze gewoonweg niet gunt! Want dat word er gewoon gezegd in feite!

    Dat noem ik pas laag..


    Wie du mir, so ich dir.