• Okay een vriend (D) van mij stuurde mij net dit. Omdat hij denkt dat ik mezelf om laat praten door J. Omdat ik hem dit verhaal vertelde:

    In April vond ik een jongen leuk, we zoende enzo. Maar na de werkweek half April, moest hij niks meer van me hebben. Hij vond iemand anders leuk, en brak mijn hart. Ik kwam over hem heen. Na de zomervakantie zat hij weer bij mij in de klas. Hij keek steeds naar me en praatte weer tegen me, mijn vriendin zag dat en vroeg hem of hij me leuk vond. Hij ontkende het, ik liet het zo en ging gewoon verder met mijn Strify obsessie. Toen kwam het hockeyfeest, hij vroeg of ik ging. Ik zei dat ik niet mocht omdat ik mijn vinger had gebroken, dat vond hij heel erg jammer. Ik kon uiteindelijk toch en dat vond hij weer heel leuk. Ik was binnen en stond op hem te wachten, kwam hij niet binnen en is hij maar weg gegaan. Ik merkte dat hij nog steeds vaak naar mij keek, maar ik hoorde van een vriendin dat ze bezig met hem was dus zette hem weer uit mijn hoofd. Mijn vriendin beweerd seks met hem te hebben gehad. Maar hij ontkent dat omdat de datums die zij zegt dat ze samen zijn geweest helemaal niet kloppen aangezien hij toen weg was. Ik weet dus niet wie ik moet geloven. Maar toen kwam het gala, hij keek nog steeds naar me in de klas. Nou ik had me helemaal in een jurk gehesen, mijn makeup laten doen en mijn mama had mijn haar gedaan. Ik kwam op het gala en alle jongens stelde zich opnieuw voor. Sommige konden hun handen zelfs niet thuis houden en die heb ik ook een mep verkocht ook. Nou J was er ook, we stonden wat te praten, toen hij ineens mijn hand vast pakte en mijn hand begon te strelen. Daarna liet hij zijn hand over mijn arm heen gaan en ook over mijn zij. E (vriendin) zag het en fluisterde iets in zijn oor. Hij liep blozend weg en gaf geen antwoord. Ik vroeg aan E wat ze aan J vroeg en ze had dus gevraagd of hij mij leuk vond. Later op die avond stonden we te dansen en daarna gingen we samen wat drinken. Opeens stonden we heel dicht bij elkaar en onze gezichten maar echt 3 cm. van elkaar. Ik dacht dat hij me wilde zoenen want najha je weet wel zo zag het eruit. Ineens trok E me weg, mee naar de dansvloer. J riep nog wat en verdween. Hij was naar huis. En later op msn hadden we een leuk gesprek, ik ga naar hem toe op oudjaarsdag. Vuurwerk afsteken met wat vrienden.

    Maar ik vind dat D overdrijft. Ik weet zelf wel wanneer ik moet stoppen en wanneer ik niet verder wil. Wat vinden jullie overdrijft hij?


    bedankt voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 19:09 ]


    -

    Ik weet niet hoor, maar ik vind die 'J' wel een beetje een vaag figuur :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik snap het niet helemaal, maar volgesmij vind die jongen uit je klas je gewoon leuk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met Enigma én Rosebeat eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    J. is wel raar hoor ,
    Oftewel is ie verlegen , oftewel echt een loverboy (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik snap eigenlijk niet wat dat er zo mis is met J. Een verlegen jongen kan toch ook bestaan?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 19:18 ]

    Ben het eens met die hier boven mij.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Irgendwann schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat dat er zo mis is met J. Een verlegen jongen kan toch ook bestaan?

    Dat vind ik dus ook, maar hij heeft best wel vaak vriendinnetjes enzo. En daarom vind D het dus verdacht.


    -

    Rosebeat schreef:
    Ik snap het niet helemaal, maar volgesmij vind die jongen uit je klas je gewoon leuk.

    Ik vind hem ook leuk :$


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Dat vind ik dus ook, maar hij heeft best wel vaak vriendinnetjes enzo. En daarom vind D het dus verdacht.

    Dat kan ik wel een beetje voorstellen van D. Hij maakt zich alleen zorgen. Beter dan iemand die niet naar je omkijkt. Ik zeg niet dat die J niet spoort, maar misschien moet je het gewoon even aanzien. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hm, ik vindt het een raar verhaal - nothing personal -


    Brubl

    undercover schreef:
    Hm, ik vindt het een raar verhaal - nothing personal -

    Is het ook, maar ik kan het niet goed uitleggen! XD


    -

    D is jaloers en J vind je leuk. Jongens zijn raar :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Irgendwann schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat dat er zo mis is met J. Een verlegen jongen kan toch ook bestaan?


    Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens :'D

    Silbermond schreef:
    D is jaloers en J vind je leuk. Jongens zijn raar :'D

    D is homo, anders zou ik dit soort dingen nooit aan hem vertellen. Hij vind Strify btw ook heel erg geil ;x

    En jongens zijn idd raar.


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    D is homo, anders zou ik dit soort dingen nooit aan hem vertellen. Hij vind Strify btw ook heel erg geil ;x

    En jongens zijn idd raar.
    Een homo kan net zo goed jaloers zijn :'DD!! Juist helemaal trouwens! Hij wil jou gewoon niet delen.


    Wie du mir, so ich dir.