• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vond het ook heel koud buiten =3

    Ik ging daarstraks zwemmen met mijn beste vriendin, en aangezien ons haar nat was, is ons haar bevroren, hard geworden.

    Ik ben vandaag helemaal niet buiten geweest. Hehe ^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 23:16 ]


    Caution first, always.

    Ik heb medelijden met je, het was echt koud vandaag ;o

    Ja, zo voelde ik me al nadat ik 1,5 uur op de trein zat te wachten met -5 ofz. Dus ik heb helemaal medelijde met jou xD
    Maar wat leuk! Dat je er toch heen mocht! Echt geweldig voor je! Jammer van het koude weer.

    Ik heb vandaag met houtblokken lopen sleuren in de sneeuw en de kou kwam door mijn botten oô Mijn teentjes zijn dr af geloof ik D:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, net een ijslolly =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ken dat maar al te goed! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    Ik ken dat maar al te goed! ><'

    zoals vrijdag, wanneer die stomme bus ni kwam >< maar we hebben gelachen he! ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    zoals vrijdag, wanneer die stomme bus ni kwam >< maar we hebben gelachen he! ^^

    Amai ni! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -10?!! Dat is koud, ik vind mezelf al zielig als ik 5 min. naar school moet fietsen..


    Als je maar een ananas hebt..

    ik moest gisterochtend met -15 graden naar mijn verzorgpony fietsen. En jah dat is vet koud >< Maar gister lag er hier geen sneeuw, nu wel 3cm ofzo :D
    Maar ik ging gewoon binnen zitten xd


    T O K I O H O T E L < 3

    ik zat lekker warm binnen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Er zaten blijkbaar gatjes in mijn botten en mijn tenen vrozen er ook af, een hele namiddag shoppen is er echt niet goed voor.


    Tanya is de beste.

    Hahahha, ik was gisteren ook half dood toen ik thuis kwam. Kon ik ook nog 50 minuten op de bus wachten omdat die vertraging had > <
    Stom weer.


    Some people make the world special just by being in it