• De stelling van vandaag luidt:
    Op elke school moet er gecontroleerd worden op wapenbezit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Je zal maar net klaar zijn met je grondige wapenonderzoek s'ochtends vroeg op school, en dat je er dan achter komt dat je je sleuteltje uit je fiets bent vergeten te halen.
    Dan moet je dus weer naar buiten dat sleuteltje halen en wéér gecheckt worden voor je naar binnen mag, want stel je voor dat je even een mes bent gaan halen I.p.v je fietssleuteltje. Ook lekker als je net pauze hebt gevierd buiten, mag je ook weer opnieuw door de beveiliging. Heerlijk lijkt me dat,
    Ik heb nu al medelijden :')


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Matix schreef:
    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ga ni elke dag mij laten controleren aan de schoolpoort he! Ze moeten dat pas doen als er veel ongelukken mee gebeuren..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Misschien niet elke dag, maar bij schoolfeesten denk ik wel.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Inspiration schreef:
    ik ga ni elke dag mij laten controleren aan de schoolpoort he! Ze moeten dat pas doen als er veel ongelukken mee gebeuren..
    Waarom eerst ongelukken laten gebeuren door het niet te controleren als je het zo goed als kan voorkomen door direct te controleren? 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    XxLegendxX schreef:
    Je zal maar net klaar zijn met je grondige wapenonderzoek s'ochtends vroeg op school, en dat je er dan achter komt dat je je sleuteltje uit je fiets bent vergeten te halen.
    Dan moet je dus weer naar buiten dat sleuteltje halen en wéér gecheckt worden voor je naar binnen mag, want stel je voor dat je even een mes bent gaan halen I.p.v je fietssleuteltje. Ook lekker als je net pauze hebt gevierd buiten, mag je ook weer opnieuw door de beveiliging. Heerlijk lijkt me dat,
    Ik heb nu al medelijden :')

    Bij ons wordt al gecontroleerd.
    2x per jaar wordt er in je kluisje en tas gekeken of je wapens of drugs bij je hebt.
    En ik vind eigenlijk dat ze dat overal zouden moeten doen.
    Eens, dus.


    hoi, jij bent leuk.

    Matix schreef:
    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    Just a simple "I love you" (:

    Nee. Ik vind van niet. Hoe vaak komt het nou voor dat er iemand een wapen meeneemt? Misschien komt dat 1 keer voor in 4 jaar of zo. En de rest van de tijd val je mensen alleen lastig met die controles.


    Als je maar een ananas hebt..

    Nee, dat komt nog minder voor denk ik. . . gewoon echt heel zelden.


    Als je maar een ananas hebt..

    Het is eigenlijk wel nodig, maar om nou álle scholen te gaan controleren. Misschien alleen de scholen waar dat ook écht daadwerkelijk nodig is?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Matix schreef:
    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    Op sommige scholen is het inderdaad wel handig.

    Matix schreef:
    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    misschien af en toe eens maar niet elke dag.


    Everyone smiles in the same language.