• De stelling van vandaag luidt:
    Op elke school moet er gecontroleerd worden op wapenbezit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Alleen op scholen waar er vaak problemen zyn.


    effort never betrays you

    Alleen op scholen waar het veel voorkomt misschien, anders is het totaal niet nodig.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het geen kwaad kan om een paar keer per jaar te controleren en ook bij feestjes maar echt niet meer.

    Het doen als er problemen zijn geweest zoals sommige zeggen heeft ook niet veel nut. Wat heb je er als slachtoffer aan dat ze daarna gaan controleren?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Oneens. Het lijkt me niet echt handig. Dan moet je telkens uren wachten voordat iedereen door de beveiliging heen is. En volgesmij is het op de meeste scholen niet nodig. Tenminste, ik heb niet het idee dat er bij ons mensen met een wapen op school rondlopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens. Bij mij op school was er een poolse jongen, die had en mes bij zich en die had een leerling bedrijgd. Hij is nu van school gestuurd en moet ook voor de rechter verschijnen. Dus het zal wel handig zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Matix schreef:
    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    Some people make the world special just by being in it

    Rosebeat schreef:
    Oneens. Het lijkt me niet echt handig. Dan moet je telkens uren wachten voordat iedereen door de beveiliging heen is. En volgesmij is het op de meeste scholen niet nodig. Tenminste, ik heb niet het idee dat er bij ons mensen met een wapen op school rondlopen.


    Only losers can act the way you do

    Matix schreef:
    Een beetje drastisch?
    Maar op sommige scholen misschien wel handig :$


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Hopeless schreef:
    Misschien niet elke dag, maar bij schoolfeesten denk ik wel.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja hallo!
    Bij ons lopen er nu al politie mensen in school rond voor toezicht. [ruzie/spijbelen] Ik snap nu zelfs niet waarom je daar als poltie/toezichtmensjes voor moet hebben. We zijn geen criminelen school!
    Dat wapen controleren slaat echt nergens op.
    Alsof je hier in Nederland zo makkelijk aan een wapen komt.
    Als dat soort dingen bij mij school zou gebeuren zou ik me echt niet op me gemak voelen!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind dat dat soms wel moet gedaan worden. tegenwoordig is het overal gevaarlijk. De ergste dingen gebeuren meestal op plaatsen en tijdsstippen wanneer je het het minst verwacht, dus niks is overdreven vind ik ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    op sommige scholen misschien wel, maar lang niet alle.

    Niet op alle scholen natuurlijk. Bij sommige is het helemaal niet nodig.

    Niet elke dag, maar af en toe kan wel eens handig zijn!


    Never run out of reasons to smile...

    Bij sommige scholen is dat best handig, maar om iedereen erop te controleren is een beetje overdreven
    Kusjee(K)


    Simple, but effective.